Fresern Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Skal chippe bilen min til våren, men er litt usikker på hva og hvem jeg skal velge. Vet at Guldbransen selger uni-chip (som kan omdirigeres) til 7500,- noe jeg synes er litt dyrt. Kai på KRB-trading kunne ikke skaffe noe til meg. noen som veit om noen andre?? Har en peugeot 106 GTI (S16) Hjelp! Siter Tut og kjør!! Øl, nakne damer og bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smule Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 va med ein kammerat t sverige å chippa bilen med unichip.. betalte vel ca 5000.. svenske.. men va langt å kjøre var på TA motorslip på østkysten av sverige.. Siter Gromscona POWER! No: Opel Ascona B 2,2i Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 du har jo turbo karlsen i mjøndalen da. Tlf.32878108 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 turbo Karlsen eller krb.. Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fresern Skrevet Desember 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Ja, veit om turbo-karlsen, skal ringe han. Takk for tlfnr. Kai på KRB kunne ikke skaffe meg som sakt. Siter Tut og kjør!! Øl, nakne damer og bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fresern Skrevet Desember 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Turbo-Karlsen skulle ha 4800,- + moms for en chip, som da ikke kan omdirigeres ved senere anledning. Da er kanskje en uni-chip til 7500,- hos Guldbrandsen like greit?! Men synes fortsatt at det er jævlig dyrt da men... Siter Tut og kjør!! Øl, nakne damer og bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg