Gå til innhold

Forsterker til 2x12'' Pioneer TS-W3001D4

Ranger emnet


MortenNilsen1989

Anbefalte innlegg

Vet du egentlig hvor mye 3000 watt ER?

 

Det basser MYE med 1000 watt fordelt på de to der.

 

 

for lite watt ødelegger akkurat som for mye watt gjør.

 

Driftmaster89. har du råd, eller er veldig glad i bass så hadde jeg valgt to av disse konkuranseforsterkerene til hvert av elementene dine.:) http://www.pioneer.no/no/products/25/29/182/PRS-D1200SPL/specs.html hvis ikke, fiks en enkel 1500w forsterker.

 

pass på bakruta forresten:P

VANN I BAGASJEN SUUUUGER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for lite watt ødelegger akkurat som for mye watt gjør.

 

Driftmaster89. har du råd, eller er veldig glad i bass så hadde jeg valgt to av disse konkuranseforsterkerene til hvert av elementene dine.:) http://www.pioneer.no/no/products/25/29/182/PRS-D1200SPL/specs.html hvis ikke, fiks en enkel 1500w forsterker.

 

pass på bakruta forresten:P

 

Har en enkel en på 1500W.. Haha, tror nok ikke jeg tar bakruta da jeg har stasjonsvogn :p Kunne muligens gjort det på Golf'n som jeg hadde en sånn sub i :p

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. tar du den syke forsterkeren så hadde jeg fortsatt vært ganske så forsiktig. høyt trykk som kommer vettu. koprimert luft er kraftigere enn mange trur;)

 

men seff, er jo mye mulig du bare blåser den ut da:P

istede for at den knuser:P

haha

 

Skal teste imorgen :p Skal si hvordan det gikk :p Tar meg 30 min å sette inn og koble alt :p

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en enkel en på 1500W.. Haha, tror nok ikke jeg tar bakruta da jeg har stasjonsvogn :p Kunne muligens gjort det på Golf'n som jeg hadde en sånn sub i :p

 

Du tar ikke bakruta på golfen :D det vet jeg :D hehe. fordi jeg har begge elementene mine mot bakruta ;D og det går fint ;)

low and slow, is how it goes

low and slow, plowing snow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår