Gå til innhold

crezit`s Audi a4 2000 mod 1.8TQ

Ranger emnet

crezit

Anbefalte innlegg

Den har snart tatt kvelden ja:D neida driver å skal handle meg litt da;) har bestillt shortshift for litt over en uke siden ,men har ikke kommet enda! s4 sideskjørt og bakfanger håper jeg kommer rett rundt hjørnet!

bør få skifta alle dempera og fjøra da det er som å seile med danskebåten!

kjøper da seff senk. Er ikke hast akkuratt nå ! Er tålmodig i håp om att det er noen som selger evt feil bestilt kw v2 ,eller ett brukt ett:)

Prioritering! :

1 S4 Sideskjørt.

2 S4 Bakfanger.

3 S4 grill.

4 Ferrita Eksos.

5 Soting.

Noen som har delenr til komplett s4 skjørt med fester etc?

Leita på google å vacn uten held! Dette må passe til facelift:)

Endret av crezit

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 214
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pen A4 :)

Driver å titter på S4, hvis jeg får meg dette (finne et sted med overkommerlig forsikring) må vi få ordnet en photoshoot?

ty :) er en ganske så org a4 , ENDA :P må nok kjøpe deg s4 ja. synd det er problemer iogm du "kun" er 89 .

har vinteren på meg til å bli ferdig utvendig.

februar / mars ,blir noe råere oppdatering:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 3 months later...

Hei igjen.

Har ikke skjedd så mye siden sist, bortsett fra nye baklykter, Justerbart senkesett TA-technix(Takk til Tom Are Andresen)og clutch bytte.

Leiter etter felger til bilen,men er ikke lett å finne noe ikke alle andre har..kom gjerne med innspill :)max pris 10 k ink dekk.

Girkasse skifte skal bli gjort , da den gamle clutchen gikk til helvette.

Skifta gir i akselerasjonsfeltet (påkjøringa) hørte ett smell ,stoppa på veiskulderen ,slo av tenninga, starta bilen fikk den ikke i gir,tvang den i gir da jeg blei så forbanna:P fucka opp synkroniseringsringen på 3/4 gir, derav nå skraping ved gir skifte i ett bestemt turtall.Funker fint å kjøre med + legge i gir ,men faen å irriterende lyd!Høres ut som bomgiring.. Bah ..

Nye bilder kommer når senkesettet er montert.:)

Endret av crezit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Ser bra ut dette her. Blir s4 look a like du skal fikse skjønner jeg :)

Set blir det til slutt:) vil ha mest orginalt utseende på bilen , derav ble valget s4 (som alle andre har) ..Syns det er finest ,så slik blir det:) sliter faktisk med felgvalg ENDA.

Skal jeg ha sorte felger syns jeg att jeg bør ihvertfall få lakka eller lagt på sort film på tak.

Lyse felger blir kanksje litt ensformig ,fargemessig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider