Gå til innhold

crezit`s Audi a4 2000 mod 1.8TQ

Ranger emnet

crezit

Anbefalte innlegg

• Svar 214
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

handla på ebay ja:) vet enda ikke om noen som har klart det. men jeg er så sta så jeg får alt til og virke:P hehe. men det jeg tror blir litt pes er nøkkelbladet og den chippen som sitter i den nøkkelen jeg har nå:/ vet ikke om det går ann å ta det org nøkkelbladet for så og sette den i fjernstyringa

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

handla på ebay ja:) vet enda ikke om noen som har klart det. men jeg er så sta så jeg får alt til og virke:P hehe. men det jeg tror blir litt pes er nøkkelbladet og den chippen som sitter i den nøkkelen jeg har nå:/ vet ikke om det går ann å ta det org nøkkelbladet for så og sette den i fjernstyringa

Hehe, du SKAL klare det du:D

Har du fjernstyrt sentrallås fra før av som ikke virker eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du SKAL klare det du:D

Har du fjernstyrt sentrallås fra før av som ikke virker eller?

jeg skal klare det ja. men i værste fall er det en god del bilmekaniker i famillien min,men det er bare nødløsning:D bilen har ikke fjernstyrt:/ skrapa modell. skjønner ikke hva første eier tok med skinn seter for og så ikke ha med fjernstyrt. tulling:P

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal klare det ja. men i værste fall er det en god del bilmekaniker i famillien min,men det er bare nødløsning:D bilen har ikke fjernstyrt:/ skrapa modell. skjønner ikke hva første eier tok med skinn seter for og så ikke ha med fjernstyrt. tulling:P

Høres meget bra ut! Hva mener du med den chippen som sitter i nøkkelen nå,da?

Jeg har heller ikke fjernstyrt sentrallås, men vet ikke av noen chip i nøkkelen!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er xenon ankommet og det gikk rimelig fort. jeg kjøpte av denne karen http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15517425 .hel verst service og kjempe rask levering tid!kittene er opprinelig fra vvme fra Hong Kong.

Bilde000.jpg

Du hadde nok fått det endel billigere, om du hadde handle direkte fra vvme selv. Betalte nesten 1.100kr for 2 kit (1kit 35w + 1kit55)

Da er det bare og vente på neste pakke da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk rabatt jeg da:) fikk det for 1800+ 149 i frakt og 48 timers sending. de siste kronene får gå:) kjøpte du slimballast?

aja:D Ble vel ikke så ille alikevell da..hehe

Nei, kjøpte ikke slim. Har plagdes med slim-balastere tidliere, så jeg holder en knapp på non-slim! (det skal sies at det var på autocheckèn på B7èn jeg plagdes).

Lenke til kommentar
Del på andre sider