Gå til innhold

crezit`s Audi a4 2000 mod 1.8TQ

Ranger emnet

crezit

Anbefalte innlegg

syns du gjør ting i feil rekkefølge :D men ellers bra :D

skal være enig med den:P men elsker s4 fanger ;) har jo 18" rs4 I på "lager" men må skifte dekk å sparkle å pusse riper;) tror jeg kommer til å spare til kw v2 så ting tar litt tid.. :D

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • Svar 214
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Halla... Skulle få sett på den bilen din i live en dag. Nå har jeg min oppe til justering på FMS og skal vel hente den en dag denne uken eller helgen om de får den ferdig, så siden jeg egentlig kjører i nærheten av kløfta kunne jeg kanskje stikki en tur innom eller møtes en stand?

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla... Skulle få sett på den bilen din i live en dag. Nå har jeg min oppe til justering på FMS og skal vel hente den en dag denne uken eller helgen om de får den ferdig, så siden jeg egentlig kjører i nærheten av kløfta kunne jeg kanskje stikki en tur innom eller møtes en stand?

hadde vært knall det! ,MEN :P alltid ett men! det er ikke stort å se på. den er ikke skodd for sesongen eller senket for sensongen , er bare en vanlig a4 med ic og litt andre småting:)si ifra du så kan vi jo møtes en dag du nærmer deg kløfta:) Alex er jo her titt og ofte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger jo ikke S4-front? :) Facelift-fronten er jo meget pen!

Bare få på senk og felger du nå :)

er ikke så gæli den nei, ser bare ikke 100% ut når dekslene ved siden av tåkelysa er fjerna. pluss att de mittre avstiverne er kutta slik att man ser det hvis man bøyer seg litt ned og titter :)s4 fanger blir det nok..

en ting går kjempe treigt her da regreim vannpumpe og de andre reimene skal skiftes(koster 6000 kr på mekonomen i årjæng/sverige ! dette er ink arbeid ,leiebil,deler og garanti! faen ikke værst:)

så er det jo sparing til hus (egenkapital)! greit bil er morro som fy ,men har jeg mulighet for å bygge selv er nok det 1 prioritet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde vært knall det! ,MEN :P alltid ett men! det er ikke stort å se på. den er ikke skodd for sesongen eller senket for sensongen , er bare en vanlig a4 med ic og litt andre småting:)si ifra du så kan vi jo møtes en dag du nærmer deg kløfta:) Alex er jo her titt og ofte:)

Må jo glo, er det som er i motoren som er moro og glo på da. Sommer felger og senk ser man bra på bilder :)

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo glo, er det som er i motoren som er moro og glo på da. Sommer felger og senk ser man bra på bilder :)

sant det! :) motor er bortimot orginal utenom chip ,fmic og filter:)tror nok du kan gi meg endel gode ideer og ikke minst løsninger!

får ta ting litt etter litt. Har jo ikke dårlig tid, regner med å ha bilen til jeg blir lei av den ,men blir nok ikke det for det er ett flott karrosseri man ikke blir så lett lei av! det er vel b5 karrosseriet som er mest produsert , og det sin grunn!:) b6 har snert'ne former den også gitt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...