Gå til innhold

Audi TT 225hk edition

Ranger emnet

Ducos

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nå til dags en toyota mr2 mk2. Men vil bytte den ut, å prøve en annen type bil, er det slik at denne 225hk edition av audi TT har quattro som standard? vil helst ha en bil med litt sprut i..

går den bra uten chip? har fått med meg at den går utrolig bra MED chip. men regner med dette kommer med tiden å ikke med en gang isåfall.

- Mercedes 190D 2.0 -> 3.0DT

- Mercedes 190D 2.5DT

- Mercedes 190E 2.0 turbo

- Mazda RX7 Fd3s ( bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett noen filmer på youtube å er fullstendig enig, så også en video om en med chip, så ut som den gikk både bedre å bedre effektkurve. den mr2'n jeg har nå er stikk motsatt, den fungerer så vitt på lave turtall (i hermetegn) å sparker godt etter 4 før den får et slaks kick over 5tusen rpm.

den der 225hk edition med chip så ut som et godt alternativ, men så har ikke jeg aaanelse på audi, bruker det å være mye standard feil på disse?

- Mercedes 190D 2.0 -> 3.0DT

- Mercedes 190D 2.5DT

- Mercedes 190E 2.0 turbo

- Mazda RX7 Fd3s ( bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Har sett noen filmer på youtube å er fullstendig enig, så også en video om en med chip, så ut som den gikk både bedre å bedre effektkurve. den mr2'n jeg har nå er stikk motsatt, den fungerer så vitt på lave turtall (i hermetegn) å sparker godt etter 4 før den får et slaks kick over 5tusen rpm.

den der 225hk edition med chip så ut som et godt alternativ, men så har ikke jeg aaanelse på audi, bruker det å være mye standard feil på disse?

TT og Audi generelt er gode biler. Som du vet så har alle kjøretøy en eller annen svakhet, hos denne er det instrumentpanelet som vanligvis svikter og dette koster en flesk, men kan alltids fikses mye billigere enn angitt pris. Utenom det er det en bil jeg ville gått for, og det har jeg gjordt, eier en TT i dag og er stolt og storfonøyd. Den bruker en del bensin men det er absolutt verdt det spør du meg. Om du vil vite noe mer om denne bilen bare spør:) lurt å finne ut så mye som mulig om bilen før du kjøper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 8 months later...
  • 2 weeks later...
Slenger meg på denne.. hvor kan man eventuelt få fikset instrumentfeil billigere?

Norsk bildelsenter leverer ikke instrumentet.

Oppgitt pris fra møller inkl arbeid er 12.300,-

Jeg har et skriftelig tilbud fra Møller på 1800kr i arbeid + 8000 kr for instrumentet - klubbrabatter (VWAudi-club Norwegen). Samt at dette er en byttedel, så det er pant på den. Så alt i alt kommer det på rundt 7000-8000 kr, og man får en 3 års garanti.

ikke noe som en 5'er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Fikk tilslutt bite i det sure eple og levere fra meg 12500 lapper. Kom tilbake til bloggen nå og fikk de gode rådene litt sent... Fant også ut selv at dersom jeg hadde fått noen til å programere det kunne det vært greit å kjøpt et brukt panel på ebay...

Uansett, takk for tilbakemeldingene. Har om ikke annet blitt litt klokere siden sist:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider