ikjos Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Akkurat kjøpt meg enda en Audi, men en liten ting jeg lurer på: Etter det jeg vet så har ikke denne bilen alarm, men når jeg låser den begynner lampa i tåkelysknappen å blinke rødt. Kan det være at det har vært alarm på denne bilen en gang i tiden? Eller kanskje den har det enda? :) Har ikke fått testa ut om den hyler om jeg knuser ei rute... Dette er en tyskimportert A6 1996-mod Avant med 2,5tdi. Siter Ivar Kjøs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryghers Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Det kan jo være en biltema alarm, som kun er en diode som går på 12 volt. hvis bilen har alram er det jo bare å nappe litt i bakluka når bilen er låst, da går alarmen. Eventuelt skru av hylla under rattet å se om du finner alarm sentralen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ikjos Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 tviler på det er biltema siden det er bryteren til tåkelyset som lyser ;) kan virke som noe org.montert. får finne ut av det en dag jeg gidder. Siter Ivar Kjøs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraTyphoon Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Orginalt er det vel nødblink-bryteren som blinker rødt (er i all fall slik på min), og så er det en bryter på førersiden i dørstolpen mellom fram/bak døren der man kan slå av/på bevegelsessensorer inne i bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passe Lat Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Tåkelysbryteren blinker på min. Jeg har alarm og jeg hører det kommer en klonk-lyd når jeg låser. Så jeg regner med at hvis du ikke har no lyd når du låser så har du sikkert ikke no alarm. M.V.H Stian Siter - Audi S6 2.2t C4 1996 - Bmw 320i 24v e36 1992 - Vw Golf 3 1.8 1995 - Vw Golf 2 1.6 1988(solgt) - Vw Passat GT 2.3 1988, Volvo 340 1.5 1987 og Bmw 316 1.8 e30 1986(spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Det trenger ikke å være alarm selv om ei lampe blinker. Mange nyere biler har en lysdiode som blinker når bilen er låst selv om bilen ikke har alarm , sikkert for å skremme vekk potensielle biltyver. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Anders| Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Har en 92' Audi 100, noen som har peiling på hvor tåkelysbryteren sitter på den? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 skal være vedsiden av nødblinken, rett ved "tåkelys bak"-knappen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 og ang. de blinkene lysene, de sier at startsperren er aktivert tror jeg... min mor har et som lyser i døren og når bilen er låst og det blinker, funker ikke startmotoren :P (hun har ikke alarm, OG NEI, jeg oppgir ikke skiltnummer) :P haha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg