Gå til innhold

Hjelp med Tial V60 WG

Ranger emnet


Exerqtor

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok da er jeg med på spillet igjen. Men forstår fortsatt ikke åssen fjøra kan bli slapp som volvo-r-sport sier. Da tar jeg den lille søte fjøra som i utgangspunktet åpner på 2,17PSI / 0.149BAR også en god elektrisk boost controller.

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mener uten å i det hele tatt ha sett på noen internett sider de selger saken på, er at 9,77psi er det laveste trykket du kan stille gate'n på og fortsatt ha spenn i fjæra.

DVS at hvis du skrur den noe lavere da så vil ikke fjæra klemme ventilen mot setet og du får en lekkasje.

 

Men det kan da ikke være nødvendig å kjøre med en forderva boostcontroller heller?

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjørte uten noe som helst på min:p kom ikke over 0.3-0.4bar med slange på, så nappa jeg bare slangen av, og da lå den på et godt bar, hehe ikke helt optimalt tipper jeg men:p har den evc 6'en nå da.

 

men ja, sant som du sier r-sport, skal jo være ei skrue i toppen der, som du justerer forspennet på fjøra, eneste som er så jævla kludrete er at wg'n havner ofte en jævlig vond plass til å få justert den! og når en er ute å kjører å greier blir det jo jævlig varmt, da er det luksus å bare vri på et hjul inne i kupè'n:p selv om det koster da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så da er vi fortsatt tilbake på hvilken fjør jeg bør kjøre med for å ha ca 1,5kg trykk.. MED elektronisk boost controller..

 

Skal jeg gå for den til 6.51PSI da? Så har jeg litt å gå på?

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår