Gå til innhold

blinking i blink lys ved lås og åpning av bilen?

Ranger emnet

williboy

Anbefalte innlegg

hei hei...

jeg har et problem...

i det siste har jeg vært plaget av at det ikke blinker i blinklysene når jeg låser bilen med fjerkontrollen på nøkkelen... det gjør det av å til..... men skjeldent...

men det er ikke det værste...

det værste er at alarmen lever sitt eget liv etter jeg har låst bilen å det ikke blinker.... hva kan dette være.. alle naboer klare over at alarmen går konstant på bilen osv.. hehe:) hvorfår blinker det av å til å av å til ikke??? er vell et kjent problem med biler med alarmer?

tror det er defa som står i bilen...

takk får svar!..

passat 1,8t 3b i eie

bmw 318 1,8solgt-mazda626 2l solgt-golf,1.9tdsolgt-opel omega 2lsolgt-ford mondeo 2,5.v6solgt-honda crxsolgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det ikke blinker når du låser bilen indikerer at alle låsene inklusive panser ikke er helt lukket. Mulig alarmen fortsatt da slår seg på, tipper det er dårlig kontakt i en av dørene dine, så hender det da at det blir kontakt mens bilen står stille. Har hatt samme problemet selv... Jævlig irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...

dørbryterne ligger i selve låskassa på disse bilene. har hatte en historie med å ta kvelden og dette vil gi disse symptomene...

thor

1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi.

Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg veit at eg har dårlig låsekasse i venstre framdør, og det merkar eg med at kupelyset ikkje alltid slår seg på når eg opnar den døra. Då blinkar det heller ikkje i blinklysa når eg låser bilen. Heldigvis har ikkje alarmen slått ut enno, har vel hatt problemet ca 2 år. Men nokon som veit kor lang garanti desse har? Sikkert ikkje 9 år uansett, men kjekt å vete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider