FantIkkeNick Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Er masse til V6 på ebay. Tenkte på utennom ebay, men kjøpte jo styling der så burde vel gå å bestille senkesett også da :p Men foresten hvordan er apex sine fjærer til omega b ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Er veldig fornøyd med mine hvertfall Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Hatt Apex jeg å, var bra fornøyd egentlig. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Men følger det med TUV papir når en bestiller ifrå Ebay? SKAL ha mine godkjent.. so må ha papirer Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 ok, hva med støtdempere da ? noe å anbefale der ? skulle hatt noe stivere enn orginalt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Følger med TÜV ja. Jeg kjører gule koni foran og røde bak, syns dette fungerer utmerket. Skal du kjøpe nye dempere og nytt senkesett kan du jo vurdere coilovers da. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 en ting, hva er forskjelden på gule og røde konier og hva annet finnes det? Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Du får KW sine H&R sine og sikkert mange fleire som eg ikkje veit om.. Trur gule koni er meir sportslige enn raude Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Gule koni som jeg har foran har utvendig justering på hardhet og er mer sportslige. har røde bak pga det ikke er gule til omega stv. De røde er mer "vanlige" men fortsatt justerbare. De må tas av bilen for justering av hardheten. Du får jo moneroe, sachs, kyb, bilstein, kw, FK og en del andre merker Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 tenkte mer fra koni.. sånn om man hadde grønne eller blå eller gudene vet hva. vet om de fleste av de overnevnte merkene. Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Er vell bare gule og røde koni samt coiloversett. Bare google litt så ser du evnt hva som finnes. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Har prata litt med han fyren som solgte Apex fjører på ebay.. Han sa dei ikkje var godkjente, men han kunne skaffe Spax sine SSX senkefjører med TUV papir, senker 40mm. Noken som har erfaringar med desse? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Ikke godkjente? Har hvert med papirer i alle 3 apex setta mine.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Selger sa ivertfall at det ikkje fulgte med TUV papir.. Skal bestille til en Nissan Primera P10 og min, Spax fjørene ink. frakt vart 1350 kr på meg, billig:D Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 FK Automotive leverer jo både vanlige senkesett og justerbart til Omega B. Senkefjærer med eller uten dempere er jo også en mulighet. FK leverer 40/40 sett til både 4 og 6 syl. Selvfølgelig Tüv-godkjent. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg