VW4 Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Solgte bilen min netopp, og tok med meg cd spilleren min videre..Så satt inn den orginale VW kasett spilleren som satt der, men så står det SAFE på den når vi skrur på, er antakelig radiokode som må plottes inn, er dette en individuell kode til hver og en enkelt spiller? Har noen evnt. en slik radio kode som jeg kan få "låne" er en '98 Golf 4..Radiokode lappen min ligger der jeg bodde før. Siter X: 2002 Yamaha R6 X: 2000 Golf X: 1999 Audi TT X: 2000 Golf 4 Jubileum X: 1998 Golf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 tror du må høre med teigland da. står sikkert en seial kode på spilleren du må oppgi fikk høre noe slik av han eg kjøpte bilen av Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Koden ER individuell ja....så nærmeste VW forhandler er nok tingen ja :) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg