Gå til innhold

Felger/dekk

Ranger emnet

daners

Anbefalte innlegg

Kommer ann på innpress ;) Jeg har 17x8 felger ET 35, med 215/40-17 dekk..går akkuart så vidt :P har jeg 4 personer i bilen subber det ørlite. Men dekk har også mye å si. På felgene jeg har stod det 225/45-17 dekk på bak og det subba noe j..elig ;) De nye dekka jag satt på var litt samlere og litt lavere profil og det hjalp Veldig :)

Men så har jeg kanskje noe mykt understell, siden jeg har org. fjærer, og ikke senket :P

PS: ET = innpress

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viss du først skal kjøpe justerbart så ville jeg gått for det som kan senke mest..kan hende du finner ut etter en stund at 55mm blir for lite..og du trenger jo ikke kjøre med 80 senk heller..kan jo kjøre på 50 fordi,men da har du jo iallefall muligheten til å skru ned..jeg foreksempel kjører med ca.80-60 senk med 205.40-17 dekk og et 35..mrn har kjøpt meg 9x16 nå så da kan jeg skru ned enda litt..kjekkt å ha litt å gå på;)kjøp deg v-maxx/ta technix til snaue 3500kr så har du et brukbart justerbart senkesett..hadde dette selv på bilen min helt til ene bakdemperen gikk nå i høst grunnen noen stygge hull i veien,men det hadde stått på i snart 3 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viss du først skal kjøpe justerbart så ville jeg gått for det som kan senke mest..kan hende du finner ut etter en stund at 55mm blir for lite..og du trenger jo ikke kjøre med 80 senk heller..kan jo kjøre på 50 fordi,men da har du jo iallefall muligheten til å skru ned..jeg foreksempel kjører med ca.80-60 senk med 205.40-17 dekk og et 35..mrn har kjøpt meg 9x16 nå så da kan jeg skru ned enda litt..kjekkt å ha litt å gå på;)kjøp deg v-maxx/ta technix til snaue 3500kr så har du et brukbart justerbart senkesett..hadde dette selv på bilen min helt til ene bakdemperen gikk nå i høst grunnen noen stygge hull i veien,men det hadde stått på i snart 3 år...

Endelig et godt svar:P takker:P hvor selger de v-maxx/ta technix da? høres ut som et greit sett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider