lofsbergRacing Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 hvor mye kommer det på med toll, avgifter og frakt vis en handler småtteri for 3k hos kl-racing? sendt til mitt lokale postkontor på østlandet. Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 det koster svensk pris utn svensk mva + frakt. så tilkommmer norsk moms på totale kjøpesummen inkludert frakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 noen som har et ca prisoverslag? så jeg slipper å regne.. heh Har også hørt om folk som får ting sendt til et postkontor i strømstad. Hvordan lar det seg gjøre når jeg eller noen jeg kjenner ikke har adresse i strømstad? Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kohler Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 få dem til å skrive at det er en gave, eller at det er prototype eller at dem skriver en MYE lavere pris på delene så slipper du å betale så masse i toll.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Tror ikke KL gjør det slikt, jeg kjøpte intercooler og oljekjøler derfra. Fraten var ca 500SEK hit til Bergen. Den svenske momsen trekkes jo fra, og så norsk moms, så de går nesten opp i opp. Så prisen du ser på nettsiden x dagens kurs + 500,- så bør du i hvert fall ha kalkulert nok peng. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakapparat Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Få dem til å sette verdien under NOK200 på customs invoice (proformafakturaen), så går det moms/tollfritt. Ikke alle som tar seg bryet med det, men mange er greie og gjør dette. Siter Propeller i innsuget er juks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg