eiriksmil Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Skolen tauer alle biler som ikke står på elevparkeringen.. De snakker om tau, tau og tau. Da skal jeg ha en sticker i ruta som det står "Too low to tow" på.. For å irritere rektor litt :) Googla det, tråla eBay, det finnes ikke.. Hvor lager de opp stickerzzz? Trenger ikke noen råavanserte greier med bilde og alt.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Skolen tauer alle biler som ikke står på elevparkeringen.. De snakker om tau, tau og tau. Da skal jeg ha en sticker i ruta som det står "Too low to tow" på.. For å irritere rektor litt :) Googla det, tråla eBay, det finnes ikke..Hvor lager de opp stickerzzz? Trenger ikke noen råavanserte greier med bilde og alt.. Eirik hehe, hvorfor ikke bare følge reglene?:P skal sende deg en link til en side når jeg kommer hjem;) Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Disse folka kan sikkert være behjelpelige: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15978990&sid=xz5dummySes767539&WT.svl=Link Også finnes det jo ark du kan putte i printern som fungerer som klistremerke da.. skriver det du vil og printer det ut.. Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Ja, jeg har lett etter slike ark, men har ikke funnet det noe sted. Noen tips? Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Ja, jeg har lett etter slike ark, men har ikke funnet det noe sted. Noen tips? Eirik Elkjøp skal ha det mener jeg.. Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 autoart.no Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 autoart de lager det du vil ha Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 http://www.bildekaler.no/ Kan trykke opp dekaler for deg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Eller et hvilket som helst profileringsfirma nær deg. Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 http://www.dekaltrim.se dem har avd i norge og mener jeg og huske :S Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 GOD DaMN å dumme dere er! finnes jo flere dekal/grafikk forretninger i norge enn det finnes rimi! Erik, Sjekk med Autoart, Marco reklame, DIN DEKOR, anbefaller jeg. AUTOSIGN, Kursiv.. Google meg æs! Din dekor kan både printe ut, eler så kan du handle deg en aluplate i 1mm Tykkelse og kappe den i dimesnsjonene du vil ha og få han til å trekke folie med text på dem! så har du ferdige proffe skilt! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Skriv såfall Ikke tau bilen! Dattera di liker'n i bakruta;!) ahhaha Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Anbefaler Norsk Skiltservice! Flinke folk, billige priser, GOD folie!! Du kan få alt av ønskelig folie, fra billig Avery folie til svindyr 3M Folie i refleks. Har tett samarbeid med de igjennom jobben, da de leverer alt av folie til dekor på brannbilene. Anbefales! http://www.norskskiltservice.no/ Ta kontakt med Kjersti, hils fra Lars på Braco ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg