B230ft Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 satt egentlig å leita etter et bilde av scrat's v8-doning, i forbindelse med nye compo felga, men så kom jeg plutselig over dette må si bilen din ser meeget bra ut! selv om den mangler vel igrunn noe bak-under der, men syns ikke det gjorde noe egentlig:p hadde vært morro om du kunne lagt ut litt mer bilder og info? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-242tic Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 er ikke dette "aceofspades" her på forumet sin da..?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Mangler noe bak-under? brønnene du tenker på? Fin 240 Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 er ikke dette "aceofspades" her på forumet sin da..?? Du skal ikke se bort fra at det er derfor tråden heter sparess... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 hmm.. rektig, rektig, og rektig! håper han kommer innom i løpet av kvelden og kan fylle på litt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Denne bilen sparker fra hvertfall. Kan si så mye som at jeg satt på en bil som ble frakjørt..:) Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Denne bilen sparker fra hvertfall.Kan si så mye som at jeg satt på en bil som ble frakjørt..:) Haha.. Nå no ska'n notj! Akkurat det kommer han du satt på til å syt om enda på gamleheimen.. Har skjedd endel oppgraderinger etter det da :) Ble spurt om bilder og info. Bilen er en Volvo 244 DL fra 1982 Bla....... -Hvite blinkers rund baut. -Nytype fronrute og pyntelist på bakrute fjernet -Soltak :) Alt av emblemer og dill tatt bort. Ingen reservehjulsbrønner,snutepanser og "feil" bakluke. Til alt overmål er det også skjært ut høl i panseret :D Felger er de "klassiske" JP Mk 18 7,5"x17" foran og ca.9"x17" (breddete 7,5") bak. Hvis man ser nøye etter så kan man skimte en skikkelig måkebæsj på panseret. Den har vel ingen annen hensikt enn irritasjon og fremmer knappest fartsegenskapene. Men at det pynter litt opp på denne nesten nyvaskede bilen er hvertfall sikkert!! :) Den som ser enda bedre enn en indiansk stifinner kan sikkert se at bremsene er litt oppgraderte også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Ja d falt ikke i god jord d nei.hehe.. Syns d va arti æ! Bilen er fin den! Lenge siden jeg har sett den i disse trakter nå. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 hmh sjef:p go-bil! har minimalt sans for panseret ditt da, vært finere med 86+ panseret og nye speila, men det er jo smak og behag.. tørr du skrive noe om motor og drivverk å slikt og da? heh lurte på litt mer enn hvite blinkers rundt og høl i panseret shø:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Ja d falt ikke i god jord d nei.hehe.. Syns d va arti æ! Bilen er fin den! Lenge siden jeg har sett den i disse trakter nå. Takker! Var hjemme en tur i sommer,så d hender da. Ikke ofte nei :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 hmh sjef:p go-bil! har minimalt sans for panseret ditt da, vært finere med 86+ panseret og nye speila, men det er jo smak og behag.. tørr du skrive noe om motor og drivverk å slikt og da? heh lurte på litt mer enn hvite blinkers rundt og høl i panseret shø:p Fint at du liker den allikevel da ;) Er vel rimelig std. motor og drivverk etter dagens mål. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 okai, takker:) åssen er det å kjøre med den kammen? har lik selv, og lignende turbo, er ikke helt sikker egentlig på specsa på den snurra mi, er litt lapskaus, men lurer på om vi kom fram til at jeg har gt30 eksoshjul i et preppa t3 ar.63 hus. porta 531 med std ventiler.. men har ikke fått prøvd det enda da, var ette jeg satt i den kammen min døde, så forsvant lysten når vi bygde ny tenning :s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Kammen fungerer fint den. Sterk fra bunn og drar ut jevnt hele veien. Den er jo ikke spes. kvass selv om den både er grp. A og "race" :) Var ikke med noen anbefalt innstilling på kammen fra SAM!? Ikke kunne de svare via mail heller. litt lite seriøst eller!! Har ikke justert den så mye men syns den fungerer greit hvertfall. Du vet ikke anbefalt åpning på innsug ved ø.d du vel? Vet du hvilken exducer du har på eksosturbin din? Min er også T3 men med 0.82 hus. Trim husker jeg ikke nå. Er antisurge på komp. hus,noe som er greit på en 8v volvotopp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 okei, nei jeg har ikke peiling på kammen! bare sett et par helter her inne kjører på den(bl.a. henrik med den 242'n) så kom jeg over en her som skulle selge en ubrukt, så fikk jeg bare hjem.. er så lenge siden jeg satte på turboen, så jeg husker rett og slett ikke, hjelper ikke når jeg har hatt omtrent et års pause fra alt som har med volvo turbo og trim å gjøre! har noen bilder her da hvis du greier se noe utifra det? *ikke meninga å herpe tråden, kan godt bare starte en ny om du vil å slette alt dette her? er 2.5" ut derfra vs mitsu 13c Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg