JChE Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Noen som vet om noen deltidsstilling som elektriker i Oslo? Har leita litt på finn.no, men kan ikke finne noe. Hvis noen har noen forslag, tar jeg gjerne imot. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL-GTO Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Prøv å ringe rundt til div firmaer, skeptisk til at noen vil ha en servicemann på deltid, men på bygg er det sikkert flere som vil ha noen som kan komme og ta unna litt jobber som henger igjen.. Ev store firmaer som kanskje blir aktuelt da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Det var det jeg tenkte på ja, steppe inn på noen større prosjekter når det trengs. Jeg har hovedsaklig jobbet i service siste årene, men litt på bygg og. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 spørs jo når tider på døgnet du kan jobbe da, men må være evt noen som tar inn på bygg, men man går som regel litt på lag på bygg. og service passer det vel ytterst lite, men det så jeg du skjønte :P Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Er ikke sikkert det er så lett å få seg deltidsstilling som elektriker, hvis dette er snakk om montering. Tror ikke det er så populært om du jobber deltid. Da blir det plutselig ikke like lønnsomt å ha deg lengre, siden du ofte ikke blir ferdig med jobbene, og må ta de dagen etter. I tilegg til det er det ofte behov for at du jobber overtid når prisene er faste, og det gjelder å bli ferdig med jobben så fort som mulig. Men for all del, prøv. Jeg tror du vil ha best sjangs innenfor vedlikehold, for eksempel på et sykehus. Der er det ofte slik at man er litt underbemannet, og trenger litt flere fagarbeidere. Og som regel er det ingen hast med å få jobbene ferdig. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Vi har to tidligere ansatte som nå jobber skift i sine nye jobber, som er innom og jobber hos oss når de har friperioder. Driver mest med litt større prosjekter innen skip og offshorerelatert, og det er alltid bruk for ekstra folk. En slik ordning er vel kanskje ikke helt det store innen service, så ville hørt med firma som driver med litt større prosjekter. Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 stikkordet er industri.. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Store Norske trenger gruveelektriker i 1 års vikariat her oppe. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Har en bekjent som jobber som gruveelektriker der oppe. Hadde vært artig å prøvd seg et år, hvis det ikke hadde vært så jæskla kaldt! Hehe... Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Er nok ikke så gunstig å pendle longyearbyen-oslo når jeg skal jobbe... men takk for forslag. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg