JChE Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Noen som vet om noen deltidsstilling som elektriker i Oslo? Har leita litt på finn.no, men kan ikke finne noe. Hvis noen har noen forslag, tar jeg gjerne imot. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL-GTO Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Prøv å ringe rundt til div firmaer, skeptisk til at noen vil ha en servicemann på deltid, men på bygg er det sikkert flere som vil ha noen som kan komme og ta unna litt jobber som henger igjen.. Ev store firmaer som kanskje blir aktuelt da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Det var det jeg tenkte på ja, steppe inn på noen større prosjekter når det trengs. Jeg har hovedsaklig jobbet i service siste årene, men litt på bygg og. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 spørs jo når tider på døgnet du kan jobbe da, men må være evt noen som tar inn på bygg, men man går som regel litt på lag på bygg. og service passer det vel ytterst lite, men det så jeg du skjønte :P Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...