Gå til innhold

Deltidsstilling som elektriker?

Ranger emnet

JChE

Anbefalte innlegg

Noen som vet om noen deltidsstilling som elektriker i Oslo? Har leita litt på finn.no, men kan ikke finne noe. Hvis noen har noen forslag, tar jeg gjerne imot.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg tenkte på ja, steppe inn på noen større prosjekter når det trengs. Jeg har hovedsaklig jobbet i service siste årene, men litt på bygg og.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikkert det er så lett å få seg deltidsstilling som elektriker, hvis dette er snakk om montering. Tror ikke det er så populært om du jobber deltid. Da blir det plutselig ikke like lønnsomt å ha deg lengre, siden du ofte ikke blir ferdig med jobbene, og må ta de dagen etter. I tilegg til det er det ofte behov for at du jobber overtid når prisene er faste, og det gjelder å bli ferdig med jobben så fort som mulig.

Men for all del, prøv. Jeg tror du vil ha best sjangs innenfor vedlikehold, for eksempel på et sykehus. Der er det ofte slik at man er litt underbemannet, og trenger litt flere fagarbeidere. Og som regel er det ingen hast med å få jobbene ferdig.

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har to tidligere ansatte som nå jobber skift i sine nye jobber, som er innom og jobber hos oss når de har friperioder. Driver mest med litt større prosjekter innen skip og offshorerelatert, og det er alltid bruk for ekstra folk. En slik ordning er vel kanskje ikke helt det store innen service, så ville hørt med firma som driver med litt større prosjekter.

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits

Lenke til kommentar
Del på andre sider