Gå til innhold

LED kjørelys

Ranger emnet

Løfaldli

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg ser på de nye B8 A4'ene, disse LED'ene som går langs hele frontlykten. Er det mylig å få skaffet slike lykter for og så montere på en 07. A4 S-line?

Xenon er montert fra fabrikk i lyktene som er i nå, og det skal være det i de "B8" lyktene også vist det er mulig og skaffe.

Takker for svar.

Ola.

Edit: skrivefeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bump, du liksom :)

Siden ingen andre har peiling tydeligvis, så kan jo jeg i hvertfall svare masse tull, siden jeg kjeder meg :D

De lyktene du tenker på, har etter det jeg har skjønt fått navnet "Devileyes". Vet ikke nøyaktig hvem som var først, men ser at BMW har noe lignende, som sitter i overkant, i stedet for under, som på Audi.

Mulig jeg har rar smak, men jeg liker overhode ikke de på BMW, spesielt ikke siden de er oransje.

Det har fint vel egentlig fint lite med det du lurte på å gjøre :)

Men når det gjelder de Devileyes'ne, så kjenner jeg ikke til hva som passer om hverandre av orginalt utstyr, men ser at en del aftermarket-gutter nå leverer til endel biler. også til min B6. Men de jeg har sett til nå er langt ifra fin!!

Men ville det ikke vært lurt å bare hørt på Møller?

De burde jo vite sånne ting :)

- '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6

- '81 Jeep CJ7 (Prosjekt)

- '05 Yamaha FZ6 (Til salgs)

- '02 Polaris Edge X 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de runde lysene til bmw er angel eyes men de lyktene som har ledsene som liger nederst i lyktene er devil eyes og jeg er enig med snowking det ser stygt ut og etter montere slike, de er forbehold nye audier!

De runde er grei, ja, men på de nyere beamerne så er det jo en stripe lys i overkant (også?). Har faktisk ikke tenkt over om de er alternativer til angeleyesene, eller i kombinasjon. Ser ikke ut, etter min mening, i hvertfall.

Men på hvilken modell kom egentlig disse lykten på A4? Trodde kanskje det var på 08, jeg. Men da er det vel 09.

Jeg sa vel egentlig bare at jeg ikke liker de uorginale som jeg har sett til nå. Hvis du får orginale, eller tilsvarende fine uorginale lykter, så er det jo ikke noe problem. Jeg ville ikke brukt det på min B6, siden de nok ikke ville glidd like rett inn i helheten på denne modellen. Men 08 er vel kanskje moderne nok i fronten til å takle det?

- '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6

- '81 Jeep CJ7 (Prosjekt)

- '05 Yamaha FZ6 (Til salgs)

- '02 Polaris Edge X 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider