Gå til innhold

Kebabens far er død!

Ranger emnet

Gjest

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

slemmestad?.. morsom eller! Der har dere aldri sett en mørk mann før! la meg gjette.. han som lager kebaben der heter olsen til etternavn eller?

Beste kebaben finner du på Alanya Kebab å throndheimsveien på grunerløkka! der det faktisk brukes ekte lammekjøtt i kebaben, og ikke en fryst rull med potetmel og krydder blandinger

Joda, di er imigranter som du, Robert. Er utenlendinger som driver det. Å eies av en nordmann. Opptil 5stk i helga som jobber der samtidig. Også går det raskt å få servering. Dessuten har vi 2 steder i slemmestad hvor det lages kebab.. Selv mener jeg "Nam Nam" er best.

Ps. du sa ikke hva slags saus di brukte der du kjøper din. Ekstra proteiner der? Siden du er så energisk 24/7 :mat :D

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slemmestad?.. morsom eller! Der har dere aldri sett en mørk mann før! la meg gjette.. han som lager kebaben der heter olsen til etternavn eller?

Beste kebaben finner du på Alanya Kebab å throndheimsveien på grunerløkka! der det faktisk brukes ekte lammekjøtt i kebaben, og ikke en fryst rull med potetmel og krydder blandinger

tsssss nok av mørke menn i slemmestad serru.. er bare mørke menn som lager kebab i slemmestad også.. drøyt når folk drar i fra sandvika,asker,lier osv for å kjøpe kebab der da!.

kan jo hete mustafa olsen,right?.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tsssss nok av mørke menn i slemmestad serru.. er bare mørke menn som lager kebab i slemmestad også.. drøyt når folk drar i fra sandvika,asker,lier osv for å kjøpe kebab der da!.

kan jo hete mustafa olsen,right?.

FEIL!

Alle oppegående kebabspisere fra Sandvika og Asker drar til NESBRU Kebab!!! Og det er ingen tvil engang...

De fra Lier teller ikke, for det er litt langt til Nesbru derfra bare for en kebab!

Men jeg legger ikke skjul på at den fra Nam nam ikke er så verst...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FEIL!

Alle oppegående kebabspisere fra Sandvika og Asker drar til NESBRU Kebab!!! Og det er ingen tvil engang...

De fra Lier teller ikke, for det er litt langt til Nesbru derfra bare for en kebab!

Men jeg legger ikke skjul på at den fra Nam nam ikke er så verst...

150% enig. Kjører lett til Nesbru selv for en babb..

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider