Gå til innhold

Min 1987 Audi 80 Quattro

Ranger emnet

eivdjo

Anbefalte innlegg

Hei!

Ettersom lappen var i boks sist Torsdag måtte jeg nesten ha meg bil og, så etter å ha sett på nettet noen dager fant jeg en Audi 80 quattro som jeg bare måtte ha. Hadde lenge sett etter bil, men fant ut at jeg kun skulle ha Quattro. Ringte på MANGE Audi 100 og 90, men alle ble solgt.

Denne her var jeg egentlig heldig med fordi det var en som ville gi 20 000 for den usett, og jeg ga 17 000 for den :D

Var en lang tur, for dro på lørdag morgen og var framme i Oslo 17.30, og dro derifra rundt 20.00 for dreiv å kjørte litt med Street Racing her fra forumet. Så seinere på kvelden blei været dårlig, og klokka gikk, så bestemte meg for å sove i Kongsberg hos Prixmyo, noe som var vellykka :) Dagen etterpå dro jeg og han jeg hadde med meg fra Kongsberg rundt kl 08.00 og var hjemme litt over 23.00 grunnet dårlig vær og stengte fjelloverganger. Men både jeg og bilen kom helskinna hjem!

Bilen har rulla ca. 251 000 og har noen småfeil.

Mangler bl.a speil på høyre side, har en sprekk i frontruta, og en bulk i høyre kanal. Alt dette ble godkjent i November heldigvis.

Ellers er den helt fin under, bortsett ifra et dårlig sveist eksosannlegg. Alt av rust er en skjerm. :)

Får ikke lagt ut så mange bilder foreløpig grunnet litt trøbbel med Photobucket kontoen min, men skal få ordnet opp i det ved en senere anledning.

n561226207_2442493_3665.jpg

n561226207_2442492_3202.jpg

n561226207_2442494_4365.jpg

Er kjempefornøyd jeg, og herregud så morro det er på snø og is føre! :D

-Eivind

Audi 100 2.3 Quattro 1989

Audi 100 2.2 10vt Quattro 1990

x: Audi 80 Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...