Gå til innhold

Omega 96 Sedan "Prosjekt"

Ranger emnet

agterio

Anbefalte innlegg

Hei kjøpte en 1996 Mod sedan 2.0 16v i sommer så når har jeg fått lappen + jeg har fikset litt på den.. skal slenge ut noen bilder :) Har store planer for den litt mot sommeren.. Felger, Senk litt styling og full opplakering ;)

Når jeg Kjøpte Bilen..

04092008208lz9.th.jpg

28102008315ac6.th.jpg

Har et par Bilder til som jeg skal slenge ut.. har blant annet Byttet lykter.. Sota Blinkers på sidene Montert to 10 tommere i bagasjerommet..

28122008458sw7.th.jpg

Klar for litt sote Spray ;D ska laste opp bilde av hvordan det ble litt senere i dag ;)

20012009532cl4.th.jpg

Slik ser den stort sett ut atm.

cellphone1233101539qi5.th.jpg

22012009552tk7.th.jpg

Tror det blir Piggfri dekk neste sesong ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin ut den omegan der;) Får slenge ut noen flere bilder av den! Har vurdert litt en slik vinge som du har og kunne godt tenkt meg noen flere bilder fra flere vinkler av den:)

Det fikser jeg ;) er på skolen atm så får knipse litt bilder når jeg kommer hjem ;) Vingen gjør bilen ganske mye finere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg litt enig med corsa tuner, hadde vel vært litt lettere og dyttet inn blink lyset og sklid det ut? ;)

Jeg betalte på Opel 40kr stykk. Mener jeg for nye vite blinkers til B2. De passer b1 listene også.

Ellers så bilen bra ut :)

hehe sant så sant ;) men tok 10 sec å tape opp papiret også så xD Får desverre ikke lastet opp Bilder verken i dag eller i morgen av den vingen Gomega men skal vell få lastet dem opp en dag ;) tok 3 - 4 bilder av den vingen.. er den med Bremse lys i ;) Noen som har Idera hva jeg kan gjøre me den.. sånn som ikke koster så jævla mye.. er student atm og prioriterer bensin om så å si alt annet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider