Stratmann Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Hei! Noen som veit hvor man kan få tak i en billig db måler, skulle gjerne ha fått testet hvor høyt anlegget mitt spiller! Takker for svar på forhånd! Siter Audiobahn excursion...sier ikke mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Nytter ikke å teste med en billigmåler, får jo ikke noe sammenligningsgrunnlag, og er som regel fryktelig unøyaktig.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halseth Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=5528 brukt termlab måler,samme som de bruker på dbdrag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard666 Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Og nypris på termlab måleren kommer på 6500kr. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stratmann Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Okay! Dette blir alt for dyrt for meg! Men takk alikevell.. Siter Audiobahn excursion...sier ikke mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løfaldli Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Eller bare dra på et Db drag.. ;) Siter Min Bora 1,9TDI 4Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paaartythomas Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 likte forslaget om termlab måler og hadde faktisk trodd disse var en del dyrere, men du kan jo kjøpe deg en billig måler til rundt 1000 kr på clas ohlson, men skal du ha ett nøyaktig mål må da denne kalibreres og det koster rundt 5000 hvis du skal ha Norsk Veritas eller lignende til å gjøre det. Men selv dyre instrumenter må kalibreres en gang i blandt men de billige må kalibreres ofte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stratmann Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Hei! Ja, det spørs om jeg må ta meg en tur på DB- drag!:) Takker for alle svar! Siter Audiobahn excursion...sier ikke mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg