Gå til innhold

Verksted etter arbeidstid?

Ranger emnet

audhage

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er på utkikk etter et lugubert verksted som tar inn biler etter arbeidstid. Det er da snakk om Oslo, Bærum, Asker o.l.

Er det noen som vet om et?

Det jeg skal fikse er en bensinlekasje på en 1993 BMW 525iAt.

Takk

Mvh Audun Hagen

PS, håper ikke jeg har plassert denne feil, i så fall kan den flyttes. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så meget buskmann, men jeg kan ikke sveise og mangler løftebom.

Jeg vil veldig gjerne ha en verkstedtime, men det er jo ingen verksteder som er oppe etter 4. (kanskje til 5, men man må levere tidlig om morgenen). Jeg må jo komme meg til og fra jobb.

Det går jo, og om jeg ikke finner noen kommer jeg jo til å bruke et vanlig verksted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, æ trur buskmann var en smule ironisk ang sveising av bensintank?=p

Tømme tank, fylle vann i tank og sveis i vei - verre er det ikke. Men når tanken først slår lekk har den en tendens til å gjøre det flere steder :(

Forrige gang jeg prøvde meg med en "Kan vi ikke ta dette etter endt arbeidstid da?" på Bærumssiden av Oslo endte det med "Det er ikke slik vi opererer her". Hvis du ikke kjenner noen, eller iallfall kjenner noen som kjenner noen, er det ikke så lett på denne siden iallfall. Lykke til :)

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker dere, ble snapdrive da jeg måtte ha det fikset litt fort. 1200 kr kom det på. Var ikke mer enn en morken slange under motordekselet, men arbeidet er jo det som koster. Hadde tatt meg en stund å finne det ut. :flau:

Neste repp blir vel dempere til sommeren tenker jeg.

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider