golf_r32 Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Hei! Har en Golf 3 1,8GL 95 mod som har gått ca. 166000. I det siste har jeg fått noen problemer med den. Når jeg trykker inn gasspedalen virker det som om det er motstand i den. Når jeg trykker inn clutchen etter dette henger turtallet seg opp. Trykker jeg gassen i bånn hender det at, når jeg trykker inn clutchen, motoren går opp på maks turtall, og jeg må stoppe motoren og slakke ut gassvaieren manuelt. Altså jeg kan bare trykke gasspedalen begrenset inn for å hindre at turtallet henger seg. Noen som har anelse om hva dette kan vere? Har lyst å bli kvitt problemet. Takker for svar!. Siter VW Golf 1,8GL - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivertt Skrevet Desember 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2010 bump.. akkurat det samme skjer med meg.. det er den tingen som gassvaieren er festet i som har motstand i seg og som ikke fjærer sterkt nok tilbake etter jeg slipper gassen så motoren fortsetter å gasse .. må jeg kjøpe ny da, og hva heter den delen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg