Gå til innhold

audi 90-Turbo

Ranger emnet


SeVen

Anbefalte innlegg

Passer ganske bra en slik motor men du får problemer med røret ned fra wastegaten,du bør skifte styrestaget på høyresiden til et fra urquattro for det er en liten bøy på.Eller gjør som en kompis av meg,varme det opp og bøye det...........:D :D :D :D

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en gammel 200 motor men den er KRAFTIG modifisert,stort sett bare blokka og veiva som er igjen fra original-motoren.ALT annet er modifisert eller bytta ut.Veiva er balansert forresten.Håper på ca. 400 hester til vinteren en gang når jeg får satt sammen motoren og putta den i bilen

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audi quattro turbo

Det er en gammel 200 motor men den er KRAFTIG modifisert,stort sett bare blokka og veiva som er igjen fra original-motoren.ALT annet er modifisert eller bytta ut.Veiva er balansert forresten.Håper på ca. 400 hester til vinteren en gang når jeg får satt sammen motoren og putta den i bilen

 

Hvilket karosseri har du ?? Audi 90/80 86-> eller hva ?? Så da passer det mest rett over eller ? Eller er det noe mere jeg må modifisere ? Vis det er bare styrestagget så er det jo veldig enkelt. Men høres litt rart ut at det er bare å flytte motoren rett over....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo en rødbrun typ 85 quattro med S4 eller RS2 motor i oslo,er vel ikke så mye forskjell på en gammel 200T motor og den...

Har selv en gammel 200T motor i min Audi 90 dog er dette en typ 89 og eneste modifikasjon der er at batteriet må bak grunnet wastegaten

 

Originally posted by Audi quattro turbo

Det er en gammel 200 motor men den er KRAFTIG modifisert,stort sett bare blokka og veiva som er igjen fra original-motoren.ALT annet er modifisert eller bytta ut.Veiva er balansert forresten.Håper på ca. 400 hester til vinteren en gang når jeg får satt sammen motoren og putta den i bilen

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske stor forskjell på de to motorene vil jeg si ..(S4 /RS2 og 200T)

Hele problemet er jo blant annet at innsug og utblås er på samme håpløse siden på en 200T motor... hvis vi snakker gammel 200 da... vet ikke med de nyeste..

men som det sies... Urq er jo samme motorrom.. bare å sette på urq deler dersom ting ikke skulle komme til å passe underveis :)

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår