Gå til innhold

Passasjer til en som ikke har lappen, straff?

Ranger emnet

MusabaN1

Anbefalte innlegg

• Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du er en jævla dust.

Du har vel sitti på fanget til pappan din og holdt i rattet, og tenkt: fy faan så kul jeg er...nå skal jeg inn på BF og skryte hemningsløst av sjåføbragdene mine!

Mente du at vi på østlandet skulle passe oss for deg?

HVORFOR DET?

Skal du ta med deg pappan din og kjefte på meg fordi jeg ikke synes du er spesiellt kul når du lyver så du selv tror det på internett.

Hadde du vært så jævla kul som du gir uttrykk for, så hadde du holdt deg for god til å skryte av at du har kjørt uten lappen.

Jeg veit åssen det der funker lillegutt!

Haha, hva faaaen har du CP din jævla idiot?

Tror du ikke jeg var ironisk når jeg spurte hvor køa var eller?

Og når har jeg skrytt av sjåførbragdene mine? og når har jeg skrytt av at jeg kjører bil? og når i helvete har jeg sagt at dere skal passe dere for meg? hvis du mener mitt innlegg "watch out" så mente jeg det vel heller humoristisk/ironisk fordi jeg bor faktisk på østlandet.. Noe som han fyren håpte jeg ikke gjorde. Got it FF?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha, du synker lavt din stakkars vesle taperunge.. gå å legg deg før pappa gir deg ris på stompen, bare det at du kaller trøndere for bønder og er sjøl fra ålesund beviser iq på godt under det som er normalt for en 12-åring. Bønder er vinnere, sosser er tapere.

du er verre enn sosser, for du er ikke gamal nok for den her engang er du vel?::scooter:

Haha.. Bare kjipt at vi tjener 30 ganger bedre enn en bonde da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var da svært så mye gnelling det var på lille valpen nå da.

Neste gang kan du kanskje prøve å multisitere istedenfor å legge inn et nytt svar for hver gang du skal gjøre et tappert, men forgjeves forsøk på å være tøff. :)

Alle ler av deg. That's life.

Håper du skjønner bedre når du vokser opp og blir stor og sterk.

BTW. Tror de fleste bønder tjener bedre enn et barn, som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det bare er bønder som råner rundt som noen idioter og tror de er så jævla tøffe..

Tror nok du har forvekslet litt her... Bønder kjører for det meste rundt i traktor... Tror heller du tenker på ordet harry som noen omtaler råning som. Etter min mening er du bare en liten drittunge som tror det er tøft å ligge ut tråder der du kan skryte over at du kjører rundt uten lappen. Er stor sjangs for at det sitter politifolk (Nei, tenker ikke på buskmann som tydeligvis gir en blanke faen i norges lover å regler) i tjeneste å leser her inne på BF for å avsløre nettopp sånne rævhåler som deg;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok du har forvekslet litt her... Bønder kjører for det meste rundt i traktor... Tror heller du tenker på ordet harry som noen omtaler råning som. Etter min mening er du bare en liten drittunge som tror det er tøft å ligge ut tråder der du kan skryte over at du kjører rundt uten lappen. Er stor sjangs for at det sitter politifolk (Nei' date=' tenker ikke på buskmann som tydeligvis gir en blanke faen i norges lover å regler) i tjeneste å leser her inne på BF for å avsløre nettopp sånne rævhåler som deg;):)[/quote']

Bønder med andre ord ja ;) Og kan du si meg eksakt NÅR jeg skrøyt av meg selv.. Finner ikke det jeg ass.

Og fy faen du er dum hvis du tror politiet kommer til å spore meg opp og komme på døra fordi noen fra min vår IP har lagt ut denne tråden, jævla gay..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå å legg deg lille venn så ikke mor og far finner ut at du sitter oppe nå...

Alle de bondene jeg kjenner er stinn av daler, så enten så er du dum eller så prater du piss også.

Natta lille venn... :)

Ja, jeg får legge meg.. begynner å bli sent nå ass

Åja, du er litt kul som kjenner de da..

Jeg kan ihvertfall garantere deg at alle de pengene kommer ikke fra alle grisene ;)

God natt sweety.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var da svært så mye gnelling det var på lille valpen nå da.

Neste gang kan du kanskje prøve å multisitere istedenfor å legge inn et nytt svar for hver gang du skal gjøre et tappert, men forgjeves forsøk på å være tøff. :)

Alle ler av deg. That's life.

Håper du skjønner bedre når du vokser opp og blir stor og sterk.

BTW. Tror de fleste bønder tjener bedre enn et barn, som deg.

Har du valp?

Jaja, åhh som jeg gidder å bry meg om å multisitere :) BTW, hva i helvete har det med at jeg skal være tøff? haha CP..

Ja, jeg får lære litt av store tøffe deg da vettu :)

Såvidt jeg vet, er lønnen til bønder 2- 300 000kr så ingen bønder er på langt nær, kjompis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, kjompis! Du, lille tufsen har 300k i året?

Du sitter jo der og er breial bak tastaturet så, jo du tøffer deg jo litt. Kaller folk gay, dum, osv. osv... Ikke at det funker da, men. Jeg trenger vel heller ikke å nevne at det var deg jeg sikta til når jeg sa valp?

"Haha CP" <--- Enda et fjortisutrykk. Har verken CP eller andre dysfunksjonaliteter jeg. Men, du har jo. Du kan jo ikke å skrive skikkelig engang.

Uansett!

Du er en idiot, som ikke har noe bak rattet å gjøre, om du ikke har en som har hatt lappen sammenhengende i mer enn 5 år til å være barnevakt for deg da. Den saken er jo helt klar. Og om du ikke har fattet det enda, så er det mer som feiler deg enn bare dysleksien.

Ja, du har litt å lære av meg. Men det kommer du vel aldri til å innrømme for deg selv. Ikke har jeg noen interesse av å oppdra deg heller. Noe foreldrene dine skulle ha gjort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår