Gå til innhold

Passasjer til en som ikke har lappen, straff?

Ranger emnet

MusabaN1

Anbefalte innlegg

samfunnets tapere med mindreverdighetskomplekser og som ser opp til de store gårdsgutta fra bygda gjør at sånne små fjortis-avvikere fra Oslo kommer å kaller gutta ditten og datten.

La gutten få skrive, han har ikke fått hår på kølla engang og jeg har det veldig morro med å le av små hagegnomer som han her.

Er morsomt med tapere som prøver å spille en av gutta syns jeg i hvertfall. Spesielt om dem er fra et høl som Oslo.:thumb

Jeg som er harry, bonde, råner, sau og ku, mark og rompis gnir meg i henda når jeg ser disse små taperne rope litt på nettet.

I de fleste tilfellene er det slike folk som bor i slummen som Musa-kusa eller hva han kaller seg. VI ler av disse små avskummene som ikke er verdt mer enn en hjulbolt i traktorfelgen min!

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

samfunnets tapere med mindreverdighetskomplekser og som ser opp til de store gårdsgutta fra bygda gjør at sånne små fjortis-avvikere fra Oslo kommer å kaller gutta ditten og datten.

La gutten få skrive, han har ikke fått hår på kølla engang og jeg har det veldig morro med å le av små hagegnomer som han her.

Er morsomt med tapere som prøver å spille en av gutta syns jeg i hvertfall. Spesielt om dem er fra et høl som Oslo.:thumb

Bra du får deg en god latter, det gjør nemlig jeg også :) har det faktisk utrolig gøy med å svare på alle kommentarene om kvelden..

Ja dere store gårdgutta er jo dritkule.. Tror nok mesteparten av verdens befolkning vil bli bonde, lol..

Det var visst et sårt punkt for alle dere å bli kalt bonde eller? haha.. uff uff så synd på dere :(

GOD HELG, kjoompiser! :cheers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHHAHA!

Jeg syns synd på deg som må bruke bønder som et motargument mot din patetiske handling med å kjøre rundt uten lappen.

Så, om du ikke kjører rundt for å være tøff, hvorfor gjør du det da? Du råner nok du og, du tør bare ikke inrømme det ;)

200 på sletta og burne smultringer er noe byklyser som deg gjør da dere ikke klarer å håndtere bil på annen måte.

Om du i det heletatt er en sjåfør som er ydmyk og tar hensyn, JA DA HADDE IKKE DU KJØRT! Sålenge du ikke har lappen

Kom med en god grunn til at du kjører uten lappen, utenom at du skal tøffe deg så kanskje jeg og noen andre her får et nytt syn på denne saken. "tøffen!"

Og ang lønna til bonden i slekta mi

2 nye traktoer av typen valmet, en gammel volvo BM, 1 stk gårdsbil, 2stk nyere bruksbiler, 2 stk nyrestaurerte hus, 1stk nyrestaurert fjøs, påbygg på fjøs, ganske nytt utstyr inne der og masse utstyr til bil og traktorer

Gjeld? NADA!

Jeg må fortsatt si meg litt skeptisk til at klovner som deg tjener så mye bedre:wonder:

Aiaiai.. gadd du å bruke så mye tid på meg altså? :)

Nei her er det bare tragiske bønder som kommer utenbysfra som burner smultringer som tror det trollbinder de digge damene våre :)

Jeg kjører for å komme meg til trening, gjøre ærend i byen og kjøre kompiser her og der noen helger.. Uten feit basser og Wonderbaum i ruta, men hvite skinnseter og orginale xenonlys! lol..

Så kult du kjenner han da! Jeg driter i om det er valmet eller MF.. Han driver garantert ikke BARE på med korn og dyr ihvertfall.. lukter jeg et dusinvis av bankran her eller?

Ta en titt på dette:

http://www.nrk.no/nyheter/okonomi/1.5379934

Merk deg "En bonde tjener gjennomsnittlig 170 000kr"

haha jeg trodde de ihvertfall kunne krype over 200 000..

Vi klovner tjener FORTSATT bedre enn en bonde, kjoompis :thumb

GOD HELG! :cheers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir rett å slett jævla irrtert av å lesa alt detta... du må jo for det første var komplett idiot som driver kjører uten lappen med passasjerer!

eg har spurt før og spør igjen, hvorfor drar du inn bøndene i dette? det er kanskje på bygdene og i utkant strøk av byer det er mest råning, men dette har ingenting med bønder å gjøre. Du har ingen anelse om ka arbeid det er å være bonde, og hvor dårlig betalt det yrket egentlig er! Så du skal være gla for at nåken er bønder å at du har mat på bordet kvar dag!

og ka e egentlig problemet med å være litt "harry"? Fordi du kanskje er ein jævla soss med buksene trødd oppi dei kvite volcom sokkane din så må vel andre få være harry om dei vil!

Nei det beste hadde nok vært om du gikk til politiet og anmeldte deg selv og blei bura inne ei god stund. Da trur eg alle som skriver her hadde blitt stor fornøyde!:m'm:

Det er vel i byene det er mest råning.. Fordi dere forbanna bønder innvanderer oss med de gjennomført grisestygge bilene deres.

Ja jeg kritiserer ikke yrket, men heller bygdekulturen som har bygd seg opp over tiden :)

Ja, jeg får vel ta turen ned til politihuset jeg da, siden du sier det :)

GOD HELG! :cheers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"bedre å være fattig og klok enn rik og dum" viste sitt sanne ansikt her ja:)

kan du forresten svare på to ting ærlig:

du er av personen som er tan, sokka i buksa, strikker rundt de hårløse damebeina dine og du må gjøre en extreme makover for å ha draget på de nigerianske prostituerte som vanlige folk ikke ville rørt med en pinne engang?!

bygdekulturen er det ABSOLUTTE satsningsområdet som må til! Det er jo bare sossetapere som er ute på gatene nå, som jeg ler og peker på.

stå på gutt, her er en side å begynne på wwww.psykologkatalogen.no/psykolog_oslo

lykke til med å bli en vinner, du har en hard og vanskelig vei foran deg mildt sagt.

Men hva er det jeg sitter å gjør? prater til samfunnets slum? nei, da ga jeg meg gitt, blir for dumt.

Adjø søten!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"bedre å være fattig og klok enn rik og dum" viste sitt sanne ansikt her ja:)

kan du forresten svare på to ting ærlig:

du er av personen som er tan, sokka i buksa, strikker rundt de hårløse damebeina dine og du må gjøre en extreme makover for å ha draget på de nigerianske prostituerte som vanlige folk ikke ville rørt med en pinne engang?!

bygdekulturen er det ABSOLUTTE satsningsområdet som må til! Det er jo bare sossetapere som er ute på gatene nå, som jeg ler og peker på.

stå på gutt, her er en side å begynne på wwww.psykologkatalogen.no/psykolog_oslo

lykke til med å bli en vinner, du har en hard og vanskelig vei foran deg mildt sagt.

Men hva er det jeg sitter å gjør? prater til samfunnets slum? nei, da ga jeg meg gitt, blir for dumt.

Adjø søten!

Den holder eg med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La denne tråden få legge seg ned og dø. Han fikk vel strengt tatt svar på spørsmålet sitt, og, ja, jeg er alltid med på en god flame-war, men dette blir for tåplig. Argumenter som vitner om en nese som aldri har forlatt grensa til Oslo's beste vestkant blir bare plagsomt.

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bønder med andre ord ja ;) Og kan du si meg eksakt NÅR jeg skrøyt av meg selv.. Finner ikke det jeg ass.

Og fy faen du er dum hvis du tror politiet kommer til å spore meg opp og komme på døra fordi noen fra min vår IP har lagt ut denne tråden, jævla gay..

Du ditt forpulte rævhål. tror du bør LESE litt nøyere. Jeg snakket generelt om alle sånne som deg. Jeg har ikke nevnt bare deg med 1 JÆVLA ord, kun generelt. Og som sagt, så tror du nok at du er så jævli tøff der du sitter bak tastaturet. Bare vent du hvis f.eks. jeg møter deg, da kan jeg love deg at du ikke er så høy i hatten etterpå. For møter jeg på deg en gang, og finner ut hvem du er, så skal du faen få deg et kosteakft opp i ræven sammen med noen saftige lapp over kjeften! Så be om at du ALDRI møter meg. Og nei, jeg er ikke en sånn som deg som tror jeg er så forbanna tøff i kjeften her jeg sitter å skriver! Så bare pass den lille fjortiss kjeften din mens du kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår