Stageberg Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 okei, joda, jeg vet jeg har justering inni bilen, bare lurte på hvor den motoren/kontaken var, om de sto på orginal lyktene, men den er grei ;D Siter RBK<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Bare for å pirke litt.Har ikke bryter inne i bilen, men har motor på lyktene mine, og de virker som dem skal;) Har forsåvidt H7 i fjernlyset og H1 i tåkelysa. For å pirkelitt videre, hvordan kan dem fungere som dem skal når du ikke har bryter i bilen ? Den reguleringen i bilen er jo for å få dem lavere når du har tunglast baki, så hvis du ikke har bryter inni bilen og dem "virker som dem skal" hvordan kommer du fram til at du har regulering på dem da ? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 For å pirkelitt videre, hvordan kan dem fungere som dem skal når du ikke har bryter i bilen ? Den reguleringen i bilen er jo for å få dem lavere når du har tunglast baki, så hvis du ikke har bryter inni bilen og dem "virker som dem skal" hvordan kommer du fram til at du har regulering på dem da ? :P Automatisk høgdejustering:) Har du bryter har du manuell Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 For å pirkelitt videre, hvordan kan dem fungere som dem skal når du ikke har bryter i bilen ? Den reguleringen i bilen er jo for å få dem lavere når du har tunglast baki, så hvis du ikke har bryter inni bilen og dem "virker som dem skal" hvordan kommer du fram til at du har regulering på dem da ? :P Fordi jeg har orginal xenon og automatisk høydejustering;) Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Har originalt xenon i nær og H7 i fjern jeg da ;) Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Fordi jeg har orginal xenon og automatisk høydejustering;) Ahh ja da så :) Tenkte standard pærer nå, dem har vel ikke automatisk høydejustering såvidt jeg vet ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Nei det er nok bare de som har xenon som har automatisk. Påbudt med automatisk hvis du har xenon i nærlys! Er nok ganske dyrt også har jeg følelsen av! Selve motoren er jo ikke billig, og de følerne som sitter både forran og bak er heller ikke billig tror jeg.... Men er det noen som har noen bilder av hvordan sokkelen er på nærlys på de angle eyes lyktene? Skulle funnet ut om det var mulig å gjøre noe miks for å kunne bruke de originale D2S sokkel pærene der eller om jeg må ha nye pærer med H1! Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Nei det er nok bare de som har xenon som har automatisk. Påbudt med automatisk hvis du har xenon i nærlys! Er nok ganske dyrt også har jeg følelsen av! Selve motoren er jo ikke billig, og de følerne som sitter både forran og bak er heller ikke billig tror jeg.... Men er det noen som har noen bilder av hvordan sokkelen er på nærlys på de angle eyes lyktene? Skulle funnet ut om det var mulig å gjøre noe miks for å kunne bruke de originale D2S sokkel pærene der eller om jeg må ha nye pærer med H1! Kjøpte føler fra UK, kom på 350.- brukt da. Er ikke å få tak i nye før langt utpå våren da det er tomt og ikke satt i produksjon igjen ennå. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Hvordan synes folk med angel eyes/ sorte linselykter lysbildet er? Har hørt at det er dårligere enn originale linselykter, men hvor mye og hvordan liksom? Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Hvordan synes folk med angel eyes/ sorte linselykter lysbildet er? Har hørt at det er dårligere enn originale linselykter, men hvor mye og hvordan liksom? Hm, syns dem lyser like godt jeg ? ikke merka noe spesiell forskjell jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Mine lyser nok litt til sida, men det kostar jo et par tusen mindre og det er ikkje store forskjellen.. Men eg hadde riktig nok lykter uten linser i fra før, lyset vart mykje bedre Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Eneste er at angeleyes lyktene er ikke helt i samme måla som de orginale så kan være litt knotet å få skikkelig på plass... var litt redd for å knekke ett av festa når jeg skulle ha dem på hvertfall, måtte dytte litt i lykta for å få alle skruene i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Hehe, knakk to av mine:P Men dei sitter då godt fordiom.. Har vanlige sorte linselykter Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Hehe uorginale du også ? Ja var bra nærme ett par ganger jeg også... men fikk det til tilslutt da, men må av med dem igjen for er faen så mye fukt inni den ene nå... så må prøve å få tetta den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Uoriginale ja, kjøpt på http://www.gatebil.eu Lyste bedre enn originale uten linse, og såg mykje bedre ut so eg er godt fornøgd:) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg