Teigland Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 er det manuell justering på dem? og man kan vel justere dem under panseret sånn at de møter lystestkravene på høyde og slikt? lyst på sånne sorte angel eyes etterhvert Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 jada er det, men litt knotet justering... måtte bruge litenskralle med bits jeg for å komme til Å ja dem ser bra ut, eneste som irriterer meg er fukta inni den høyre... kom 2-3 dager etter jeg monterte dem :\ så må få henta de orginale lyktene så jeg får tatt inn de andre igjen og tørka den som er fucked og prøve å se om jeg finner noe lekkasje en plass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 kan du ikke bare ta og slenge på noe sica flex rundt hele? Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Det er nok de beste, om du gjer det når du evt. handlar lyktene dine vil du jo sleppe fukt:) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 jo men usikker på hvor det kommer inn, men skulle ha gjort det første gang :P Men ser ut som det kommer med linsa enplass for linsa er alltid fuktig... vanndråper på den liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Med linsa:S Also baksida? det var då rart... Einaste eg har merka på mine er at det avogtil er bittelitt dugg nede med glasset, men eg har jo ikkje Angeleyes, kanskje det er et problem på dei. Har du forresten bilde av bilen din med Angeleyes:)? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Tja har bare et av foran når det er mørkt ute, men da er diodelysa imidten også kobla på så dem "dreper" angel eyesa litt. skal finne dem hehe måtte bare ta med dette også :) kan dere se hvor jævli det er :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Diodene gjor at det vart litt vanskelig å sjå ja:P Grillen din er steinmetz med Opel-emblem? Ta å lag en tråd om bilen din:) MV6 er jo sjeldent Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Er faktisk en irmscher med opel emblem hehe ;) så det når jeg skrudde den av for å skifte lykter. Men ja diodene tar litt vel av, masse folk som blinka på meg om kveldene for de var så sterke... Kan ta å lage en tråd etterhvert når jeg har fått tatt litt bilder og gjort litt mere :) Har kun tatt topppakninger og nye lykter foreløpi... så ikke gjort så mye kan du si ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Er jo litt av poenget at du skal gjere noke på bilen, ikkje legge ut et ferdig prosjekt Har xenonkvite ledpærer, dei og er jævli sterke:D Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Hehe det er sant :) Kan fyre opp noe snart, Neste på lista er vel omlakkering og fjerning av rust i hjulbuer og litt på ene døra... er også 3 små bulker etter tidligere eiere som blir tatt samtidig. Må bare finne en farge, greier ikke bestemme meg helt men vurdert OPC blå... også fant jeg en til med fargekode 21B som jeg tror kunne blitt bra, føler opc blå blir litt for lyst... Å får det forhåpentligvis gjort før mars ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg