VolvoGeneral Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Hei som tråden sier har jeg fått beskjed om HC i kjøle systemet. noen som kan si meg hva det er å hva det gjør?? mvh lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Hei som tråden sier har jeg fått beskjed om HC i kjøle systemet. noen som kan si meg hva det er å hva det gjør?? mvh lars Bruker den kjølevann ? Er mest sannsynlig gåen topppakning da, HC i kjølevann vil si at eksos trenger inn i kjølevannet, mest sannsynlig pga sprukket topppakning mellom sylinder og kjølekanal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoGeneral Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 ok. blei bytta topppakning når jeg fikk den. bruker ikke vann. men ryker av den uansett hvor varm den er omtrent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Hmm, da har jeg ikke peiling, vet du får HC i kjølevannet når pakninga er gåen mellom sylinder/kjølekanal... Kan være en annen plass det er kontakt med kjølevann/eksos men kommer ikke på noe nå i farta, men kan ta å sjekke det opp for deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg