deeje Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Jeg vurderer å invistere i nytt effektanlegg til en Astra Bertone 01 mod. Jeg fikk et tilbud på effektanlegg med Pedersens-racing på 4110,- (Simons). Men de ønsket forskuddsbetaling rett på konto. Dette er vel ikke vanlig praksis? Noen som har erfaringe med dette? Setter pris på svar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deeje Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Ok. Takk for rask respons... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IN07TDI Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Tror ikke det er noen fare hos Pedersen. Han har holdt på lenge i bransjen og er seriøs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 Er helt trygt å handle hos Pedersen-Racing. Har selv gjort det noen ganger og er fornøyd. Det jeg ikke er fornøyd med er prisene :P Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2011 Ikke noe problem Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg