Warp Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Hei Jeg har en opel astra G 1.4 liter sedan. Jeg har en lekasje til venstre i mottorrommet når jeg står forran bilen og ser ned i mottorrommet. Da jeg har lite peiling på bil lurer jeg på om noen kan forklare meg hvor jeg skal se for å finne lekasjen? Siter Opel Astra G 1.4 16v 2001 mod automat, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Ta deg en tur på biltema. De har en grei tester for kjølesystem. Kort fortalt så pumper du opp trykket og ser om det holder. I dette tilfellet, vil du nok se hvor det kommer ut når du pumper opp trykket til en bar.. :) Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warp Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Har desverre ikke biltema i bodø :/ Siter Opel Astra G 1.4 16v 2001 mod automat, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 fyll opp med vann å steng lokket etter deg så starter du opp motoren.. vent 1min så klemmer du bare hardt på noen slanger så ser du fra hvilken slange det leker ut ifra. om det er en slange. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg