Gå til innhold

Min Mercedes 124T


yeepzi

Anbefalte innlegg

har manuell kasse!

 

æ har kjørt alt fra 75hk diesel til 240hk bensiner så så vet at d finnes latere bila og at det e mye artig med raskere bil men Mercedesn e en cruise bil ikke no fartsmaskin. det kler den ikke! :P kunne godt ha hadd 200hk men ikke no æ tenke så mye over..

 

den blir først: styla utvendig og innvendig, bredda og senka før æ bytte motor værtfall.

 

ok, hehe. enig i det med at det ikke er noe fartsmaskin, men det er jo greit at det faktisk skjer noe når man tråkker på gassen:P tenker ikke på sånn at det går drit dårlig, tenkte mer sånn på at det er greit å ha muligheten til at det er litt drag hvis det er nødvendig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 170
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syver-Benz

Jepp sant det du sier at den er til w123 å jeg har en w124. den passer IKKE rett på. er alt for brei. men ett godt utgangspungt til en bakrutesenker. blir mye kapping å liming men blir bra til slutt....

 

Liland91

ikke no spess å ta bilde av! RAKA rør...en forgrener nder der bakpotta ligger å to 90 graders bøya.

 

Glema

 

Takk for den! :) godt å få litt gode ord i all elendigheten

 

Oppdatering

 

Frontleppa påmontert! :) satan før no dritt å modifisere denne leppa!! blir ikke å gjenta seg... 50timer sliping, spakling å div.

 

FØR

29062009805.jpg

 

ETTER

GetAttachment.jpg

 

IMG_0856.jpg

 

Blei en helt anna bil etter leppa kom på! men om det er fint, styggt eller....det er opp til deg men jeg personlig syns det løfta bilen no voldsomt...meget fornøyd.

 

En bra jobb du har gjort med den leppa på fangeren, blei noe helt annet med en gang:) blei fint, og i tilleg er det bare du som har sånn:)

 

Lurte på en ting, har lyst til å sote rutene mine. Er litt skeptisk til å gjøre det selv pga jeg har hørt mange ganger at sidevinduene bakerst og bakruta ikke blir pent uten at man tar dem ut. er ikke det noe folk som driver med det må gjøre? Blir ikke det dyrt?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bra jobb du har gjort med den leppa på fangeren, blei noe helt annet med en gang:) blei fint, og i tilleg er det bare du som har sånn:)

 

Lurte på en ting, har lyst til å sote rutene mine. Er litt skeptisk til å gjøre det selv pga jeg har hørt mange ganger at sidevinduene bakerst og bakruta ikke blir pent uten at man tar dem ut. er ikke det noe folk som driver med det gjøre? Blir ikke det dyrt?:P

 

visst du tar ut rutene! (Mye enklere enn jeg hadde trodd) å er nøye blir det kjempebra!! å æ har biltema sin sot film!!

 

pris på å få dette gjort profft ligger vel på mellom 3000 - 5000,-

 

så vil man legge di pengene på bordet så får du gjort d bra! men visst ikke har du 5-6tima jobb! :) men blir bra etter litt bannskap!! :)

-Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244

X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

visst du tar ut rutene! (Mye enklere enn jeg hadde trodd) å er nøye blir det kjempebra!! å æ har biltema sin sot film!!

 

pris på å få dette gjort profft ligger vel på mellom 3000 - 5000,-

 

så vil man legge di pengene på bordet så får du gjort d bra! men visst ikke har du 5-6tima jobb! :) men blir bra etter litt bannskap!! :)

 

har fått pris for alle rutene bortsett fra sidevinduene forran på 3500,- er det gærnt? dem to siste forran er jo lett å ta sjøl i og med at man kan ta dem ut:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått pris for alle rutene bortsett fra sidevinduene forran på 3500,- er det gærnt? dem to siste forran er jo lett å ta sjøl i og med at man kan ta dem ut:P

 

nei det er en grei pris for alle rutene vil jeg tro selv om ikke jeg har sjekket no pris på min biln! :tannløs:

-Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244

X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit å høre seg om!! :)

 

 

Nu e det Montert Xenon i Tåkelys og hovedlys... må bare bestille xenonlook til parklysene!!

 

 

Bilder kommer...d, det blei naist...

-Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244

X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Idag fikk jeg en pakke!

IMG_0983.jpg

 

oppi pakken va det mange småe pakka!

 

blei jo som Julaften.

 

Klarglass framme, bak og blinkelys.

IMG_0985.jpg

 

 

Bilder kommer iløp av kveldinga...

-Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244

X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit å høre seg om!! :)

 

 

Nu e det Montert Xenon i Tåkelys og hovedlys... må bare bestille xenonlook til parklysene!!

 

 

Bilder kommer...d, det blei naist...

 

hehe, sleng på litt bilder nærme av tåkelysa også a, uten at dem er skrudd på, så man ser ordentlig:) ta på baksiden også så man ser hvordan det er montert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp jepp.

 

da va det tid for litt bilda

 

Før Frontlysan og blinkersan blei montert:

09052009640.jpg

 

Xenonpakkan

28072009852.jpg

 

Billige xenon kit på VVME.com

 

Etter montering av front og blink framme:

IMG_0993.jpg

 

Før baklys blei montert

IMG_0987.jpg

 

Etter baklys montering

IMG_0989.jpg

 

 

I mørket

IMG_0999.jpg

 

IMG_1003.jpg

 

IMG_1004.jpg

-Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244

X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blei kjemperesultat syns æ å! :) har enda ikke fått testa dem i regnvær så usikker på om det danner sen fukt i lyktene! :(

 

bare baklysene som er E-merket. så må vel av med hovedlyktene på neste Eu-kontroll.

 

alle lyktene blei kjøpt på Ebay.

 

anbefale alle å ta en titt dær. mye som e billig. ikke alt er E-merket. men ikke no unntak for meg! :P

 

fikk lyktene på 5 daga levert på døra fra USA. mye kjappere levering en norske webshop! helt sykt når man tenke på at det blir sendt fra andre sia av jorda.

 

 

Ja så kjørte æ innom Bilxtra på tur hjem fra jobb!

 

skulle kjøpe blinklys pære (titanium)

titaniumchromelook.jpg

og parklyspære (xenon look)

ledwhiteparklys.jpg

 

slo det inn i kassa å kosta litt over 400kr. :coplight

 

fikk sjokk så nu e det full leiting etter pære på nett! :)

 

400,- før 4 pære e jo ran.

Endret av yeepzi

-Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244

X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår