Holzmann Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Ja men å dra inn utseendet på E90 bli jo helt feil? Er en Detomaso Pantera med BMW motor. En ganske heftig motor spør du meg! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 ja det er helt på tryne, men dere får finne noen klipp som kan hjelpe bmw eller ferrari i diskusjonen om hvem som har råest lyd Siter den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D japan lager ikke biler, de lager problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Jeg vet at dette er en V-10 og ikke en V-8 men kan ikke dy meg. Dette er den råeste motorlyden i historien! :D Kommer ikke på en eneste som er kulere:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Ja men å dra inn utseendet på E90 bli jo helt feil? Er en Detomaso Pantera med BMW motor. En ganske heftig motor spør du meg! ;) Greit, nok, jeg følte vel egentlig bare for å bruke det bildet jeg la ut der. Og ja, fin lyd fra den BMW-motoren- men så må en huske åssen en gjennomsnittlig Ferrari versus en gjennomsnittlig BMW høres ut. ;) Er dette samme motor som satt i BMW 840 forresten? Jeg vet at dette er en V-10 og ikke en V-8 men kan ikke dy meg. Dette er den råeste motorlyden i historien! :D Kommer ikke på en eneste som er kulere:P Mmm, E60. Hadde ikke hatt noe i mot den der heller! :) Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 det er samme motor som i 840 også ja ferrari lyden <3 Siter den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D japan lager ikke biler, de lager problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=2VwWXdFP6ZA Min all-time favoritt BMW:) Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Bmw og ferrari blir litt for mye symaskinlyd for min smak... Mer volum og mindre turtall er fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Jeg vet at dette er en V-10 og ikke en V-8 men kan ikke dy meg. Dette er den råeste motorlyden i historien! :D Kommer ikke på en eneste som er kulere:P når det kommer til lyd så er det ingen ting som slår det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 ferrari har alt for lys lyd. bmw er litt på grensen.. en boxer 4'er er konge. samme med japansk rekkesekser og amerikanske rekke4'ere Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OutCold Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 4 Rotor ftw Siter - RX7 FC3S EUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Er litt svak for denne jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Er litt svak for denne jeg :) den har faktisk jeg og resten av klassen min vært svak for i dag også.. læreren min tok tilogmed et lite avbrekk for å høre den lyden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Heller dette :titties: Faktisk uenig!! Enzoen finnes ikke pen! Om jeg absolutt skulle hatt en Ferrari (Noe jeg aldri hadde kjøpt i utgangspunktet) kunne det kanskje vært en hvit F430 Coupè eller lignende... Denne kunne jeg greid: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13689086&WT.svl=Bilde Ellers liker jeg utseendet på 348, men jeg skulle aldri noensinne hatt cab! http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13157938&WT.svl=Bilde Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 denne her bilen tilhører faktisk en forumbruker.. greit rå lyd i denne også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Heller dette :titties: Enzo er så sinnsykt stygg, og blir ikke bedre i virkeligheten heller. skulle jeg hatt ferrari hadde det vert 550, 575, 612scagletti eller en 355... Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg