2wd sedan Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 http://www.mc24.no/article.php?articleID=1686&categoryID=233 Skader ikke å prøve. Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Denne støttes.. Forøvrig kunne jeg gjerne tenkt meg å sett arrangementer som f,eks DTM, STTC, BTTC, Berg Cup mm. på Norsk tv... Er lov å håpe.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Kunne godt ha tenkt meg å sett supermotard på nrk =D Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Meld dere inn i Facebookgruppa! Dette har fungert for flere saker/grupper. Superbike hadde vært noe, men det er nok bare å glemme før det er en nordmann på pallen eller løpene går på snøføre på Finnskogen... Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg