Gå til innhold

4*108 lettiser ø. kjøpt

Ranger emnet

Manuell

Anbefalte innlegg

Disse har jeg liggende.. ATS Scala 15". husker ikke innpresset men hvis du er interessert skal jeg finne det ut. Alle felgene ser strøkne ut, ikke no riper.

Mener det sitter 205/45/15 dekk på dem, to brukbare og to som er skjært i (unger..). De som er skjært i er splitter nye Eagle Formel 1 eller hva det heter. Om du slenger inn slanger i dem er de gode som nye. De to andre husker jeg ikke, men tror et av de er Eagle F1 i alle fall.

Pris mellom 600 og 1000 en plass, ettersom åssen det blir med levering/henting.

ats.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by quack

Disse har jeg liggende.. ATS Scala 15". husker ikke innpresset men hvis du er interessert skal jeg finne det ut. Alle felgene ser strøkne ut, ikke no riper.

Mener det sitter 205/45/15 dekk på dem, to brukbare og to som er skjært i (unger..). De som er skjært i er splitter nye Eagle Formel 1 eller hva det heter. Om du slenger inn slanger i dem er de gode som nye. De to andre husker jeg ikke, men tror et av de er Eagle F1 i alle fall.

Pris mellom 600 og 1000 en plass, ettersom åssen det blir med levering/henting.

ats.jpg

er litt lite, vil ha noe som er større.. men du kan jo gi en samlet pris? hvis andre er inntresert. eller jeg er også kanskje inntresert i vinter felger, da denne størelsen kunne passe fint:D men får se hvordan økonomien vrirseg:rolleyes: først og fremst felger til sommern nå:D :D

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Manuell-Stikke

er litt lite, vil ha noe som er større.. men du kan jo gi en samlet pris? hvis andre er inntresert. eller jeg er også kanskje inntresert i vinter felger, da denne størelsen kunne passe fint:D men får se hvordan økonomien vrirseg:rolleyes: først og fremst felger til sommern nå:D :D

Samlet pris? 600-1000 er for hele smørja. Jeg trenger dem ikke, de ligger bare i verkstedet og tar plass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by quack

Samlet pris? 600-1000 er for hele smørja. Jeg trenger dem ikke, de ligger bare i verkstedet og tar plass..

da tror jeg vi har en avtale jeg... du holder til i opplan? er ikke det ved lillehammer?? skal hvertfall til lillehammer i februar..

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audunius

Har ikke bilde av de for øyeblikket. Det er "Wolfrace" felger. (Ligner litt på TSW Hockenheim eller 100+ D.T.M). 7,5x17. Tror inpresset er 37, men det følger med MOMO spacere.

hvordan stand er det på felgene??

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider