MB300Diesel Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Jeg liker bilspill der man må tjene penger og trimme og tune bilen gradvis... noen som har tips til slike spill til PC? ikke heeelt nye, har ikke all verden av maskin... :) Edit: mener spill som Gran Turismo serien, Viper Racing, Redline Legal Street Racing, NHRA Drag Racing +++++ Siter '04 Mondeo STV '96 MB C220 Diesel til salgs '85 MB 300Diesel solgt, '91 BMW E34 520i (solgt) '82 MB 300 Diesel (RIP) '80 Talbot Simca (RIP)'86 Opel kadett (RIP) '79 Volvo 244 (RIP) '76 Datsun 100A (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenaa Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Jeg liker bilspill der man må tjene penger og trimme og tune bilen gradvis... noen som har tips til slike spill til PC? ikke heeelt nye, har ikke all verden av maskin... :) Edit: mener spill som Gran Turismo serien, Viper Racing, Redline Legal Street Racing, NHRA Drag Racing +++++ Eneste jeg kommer på i farten er Need for speed Porsche Unleashed. Om det er et bra tips vet jeg ikke, men har kost meg mange timer med det for flere år siden. Mvh Morten Siter - Volvo V40 - Volvo 142 - Volvo V40 T4 - VW Touran 2005 TDI ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg