PrinsWilhem Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Jeg har også slike, kjøpte via Norsk bildelesenter Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tass Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Originally posted by KingCamel Tass: Hvor kjøpte du de lyktene der? De er ikke likens som de som autospar selger (såvidt jeg kan se) Hvor mye måtte du ut med for de ? mvh KingCamel Joda, kjøpte de hos autospar, produsenten er vel FK. Fikk da endelig justert dem uten bruk av skiver, men som Golf 3 GTD Special skreiv, det var veldig vanskelig å komme til... :D Siter I once went to a premature ejaculators meeting......I left early. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Autospar selger to typer angel-eyes for golf3, og nbs har vel også en versjon, men er det noen som vet om Hella har laget disse lyktene enda? Skal kjøpe angel-eyes lamper selv på nyåret men er litt i tvil hvor jeg skal kjøpe dem. Regner med at alle produsentene selger E-merkede lamper og at kvaliteten er grei på alle? (Med tanke på dugg/kondens) ClusterOne Edit: Tass -> De lampene du kjøpte fra Autospar, er det de FKN-lampene med sotet optikk, eller de som er helt blanke? De var uansett niiice på bilen din.. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Han har de blanke. Jeg har sotet.. smud Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Originally posted by PrinsWilhem Han har de blanke. Jeg har sotet.. smud Har du bilder? Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Av min? Det ser dårlig ut. Skal ta noen imorra. Er så mørkt ute atte. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Originally posted by PrinsWilhem Av min? Det ser dårlig ut. Skal ta noen imorra. Er så mørkt ute atte. Kan du ikke ta ett nå i mørket, og ett i morra når det er lyst? Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Kanskje vi endelig får se bilder av bilen til PrinsWilhem.....? :D Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Originally posted by KingCamel Kanskje vi endelig får se bilder av bilen til PrinsWilhem.....? :D Har mine tvil men vi kan jo leve i håpet... :D Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by PrinsWilhem Av min? Det ser dårlig ut. Skal ta noen imorra. Er så mørkt ute atte. Kordan går det med disse bildene du sku ta? har jo vært lyst og mørkt opp til FLERE ganger nå :rolleyes: Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Har montert mine angel-eyes lykter nå. Med sota innmat. Skal legge ut bilder over helga hvis jeg får det til. Er på besøk i Skien hos faren min i helga, og var oppe på Skien Bil for å få dem justert tidligere i dag... 298,- kom det på!!!! Tror jeg skal holde meg til mitt faste verksted i Oslo fra nå av. Møller Nord på Kalbakken. Er ikke ett Møllerverksted i dette landet som matcher de gutta der på service og pris. Bare som ett eksempel hadde jeg bilen inne for å bytte clutch, og da var rattet litt skjeivt fra før av. Hentet bilen, og for det første var regninga lavere enn det jeg hadde blitt lovt (1000 kroner) men de hadde også retta rattet mitt, bytta olje på kassa (gratis!!!) og bilen var nyvaska. Det er service!! Men som sagt.. bilder kommer over helga bare jeg finner en plass å legge dem ut først. C1 Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by ClusterOne Har montert mine angel-eyes lykter nå. Med sota innmat. Skal legge ut bilder over helga hvis jeg får det til. Er på besøk i Skien hos faren min i helga, og var oppe på Skien Bil for å få dem justert tidligere i dag... 298,- kom det på!!!! Tror jeg skal holde meg til mitt faste verksted i Oslo fra nå av. Møller Nord på Kalbakken. Er ikke ett Møllerverksted i dette landet som matcher de gutta der på service og pris. Bare som ett eksempel hadde jeg bilen inne for å bytte clutch, og da var rattet litt skjeivt fra før av. Hentet bilen, og for det første var regninga lavere enn det jeg hadde blitt lovt (1000 kroner) men de hadde også retta rattet mitt, bytta olje på kassa (gratis!!!) og bilen var nyvaska. Det er service!! Men som sagt.. bilder kommer over helga bare jeg finner en plass å legge dem ut først. C1 Post bilder snart! :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Slik ble det med bare parklys.. og selvfølgelig gikk pæra i ene sprederen da jeg skulle ta bildene. Og i mørket med bare parklys.. Bare nærlysa tent.. Og alle lysa tent.. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg