Lt.Fuckup Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Skal bygge anlegg bak i bilen min og setter pris på litt hjelp ang idèer på layout av komponenter og hvordan sub man skal gå for, vurderer enten to 10" eller en 12". Bilen er Nissan Skyline GTR 99mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Skal bygge anlegg bak i bilen min og setter pris på litt hjelp ang idèer på layout av komponenter og hvordan sub man skal gå for, vurderer enten to 10" eller en 12".Bilen er Nissan Skyline GTR 99mod. Hva med Pioneer sin TS-W3001D4? Spiller greit dem ;) Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Denne subben ville jeg faktisk ikke valgt, finn en sub som er mer åpen bak. Om du kan få tak i f.eks en Brukt Pioneer TS-W3004SPL så er det noe helt annet, dette var en sub som kunne spille fra seg. Utenom dette er det jo mye å velge i :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Man fylle vel ikke en slik bil med stereo??? Jeg ville heller brukt pengene på motor og understell ;) Åssen lyd liker du da?? skal det spille mest mulig bass, eller er du mere hi-fi typen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Regner med at det allerede er motor og understell som fungerer når man kjøper en sånn bil. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Regner med at det allerede er motor og understell som fungerer når man kjøper en sånn bil. lol, ja.... men ikke nok vet du ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Denne subben ville jeg faktisk ikke valgt, finn en sub som er mer åpen bak.Om du kan få tak i f.eks en Brukt Pioneer TS-W3004SPL så er det noe helt annet, dette var en sub som kunne spille fra seg. Utenom dette er det jo mye å velge i :) Hva mener du med ''mer åpen bak''? Mvh. Morten Nilsen Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lt.Fuckup Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Man fylle vel ikke en slik bil med stereo??? Jeg ville heller brukt pengene på motor og understell ;) Åssen lyd liker du da?? skal det spille mest mulig bass, eller er du mere hi-fi typen?? Er er allround når det kommer til musikk, hip-hop,rock, pop, ja faktisk kun opera og generell country som ikke spilles i bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lt.Fuckup Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Og når det gjelder motor, så e den bra nok for øyeblikket, har ca 450hk, understellet er skiftet fra original, så for nå holder det, må muligens modifisere mer om jeg gjør mer med motoren, men d blir side 2... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 halloen. så bilen din på tommasjora i går, flott bil. vil apsolut ambefale deg og ta en tur innom kickstart.no, dæm holder til på storelva ved ica. dæm har montert stereo i min bil. har blant annet en earthquake subzero 12" og en vibe bass4 monoblokk. dette trykker utrolig bra. subzero 12" http://www.mamut.net/kickstart/subdet16.htm vibe bassblokk4 http://www.mamut.net/kickstart/subdet112.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lt.Fuckup Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 halloen. så bilen din på tommasjora i går, flott bil. vil apsolut ambefale deg og ta en tur innom kickstart.no, dæm holder til på storelva ved ica. dæm har montert stereo i min bil. har blant annet en earthquake subzero 12" og en vibe bass4 monoblokk. dette trykker utrolig bra. subzero 12" http://www.mamut.net/kickstart/subdet16.htm vibe bassblokk4 http://www.mamut.net/kickstart/subdet112.htm E ikkje d en sånn raillsjå? Har dæm nån plassa å stå å montere stereo da? Skal ha d ordentli bygd baki, regne me d må glassfiber å sponplate tell førr å få et bra resultat... Litt av probleme e jo at batterie å div tell 4 hjulsstyringa å 4 trekksysteme ligg bak i koffertn, d e sånt såm æ må kunne få tilgang tell... E ikkje interessert i å bare hive inn nåkka sub førr å få mye lyd, d skal funke bra å se pent ut... Har stereo inni kupè'en, har en panasonic Avic d3 spiller, me bluetooth å usb, 160gb hdd, blaupunkt velocity front sett framme og bak... Er liksom bare sub, kondensator, som skal inn bak, har to forsterkere disse også i blaupunkt velocity, ene 2-kanals er tenkt til å drive sub. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 kickstart e ikke no railjlsjå nei, dæm har eget verksted i kaldfjorn å dæm e veldi flink. du får d akurat sånn som du vil ha d. http://www.kickstart.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 Hva mener du med ''mer åpen bak''? Mvh. Morten Nilsen TS-W3001D4 TS-W3004SPL Selv om det er ett dårlig bilde så er det lett å se hvor mye lettere luften flyttes med denne subben. Og en sub som er skikkelig åpen bak. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 hvor stor er forsterkerne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lt.Fuckup Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 hvor stor er forsterkerne? Ca 30cm... :-D Den som e tiltenkt sub e 2x600W mene æ å huske... har ikkje sedd på den på et halvt års ti... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg