Gå til innhold

Guantanamo-fanger kan havne i Norge

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

Nettopp, det er mange av dem her allerede.. Og når de følger med i media, så er det gjerne via arabiske tv kanaler som spyr ut hjernevaskende propaganda som vi ikke får med oss noenting av, pga den vanlige nordmann ser på Hotell Cæcar eller Vil Du Bli Millionær..

Poenget mitt er at enkelte av disse KAN være potensiellt truende til å utføre diverse handlinger her i vårt kjære moderland, som vi sikkert kunne vært foruten.. Tenker her på den tilspissede situasjonen i stortsett hele verden for tiden, man kan aldri føle seg for trygg på noe/noen lenger..

Så jeg er skeptisk til å invitere hit en hel hær av arabere, hvis disse helt plutselig finner ut at de skal gjøre kål på oss nordmenn fordi det har en eller annen turban befalt dem..

Men, man skal vel ikke tenke sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan godt sende dem til USA ja.. Nå blir jo alle sakene etterforsket, og det kommer nok fram noen saker om folk som er blitt uskyldig fengslet. Tror ikke vi merker fem uskyldig dømte flyktninger på trygdekassa.. Men araberlandene kan se mer positivt på oss - det er win.

Terroristene kan sendes til USA. Noen vil til og med sikkert hevde at USA fortjener det..

Hadde jeg forresten blitt sperra inne på Guantanamo, og ikke hadde vært terrorist før, hadde jeg nok blitt det nå.. Skal bli spennende å se hva etterforskningene avdekker. Kunne arrestert George W. Bush på grunnlag av brudd på menneskerettighetene - det hadde vært noe :)

Eirik

Dem kan få lov til å bo til deg da vettu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka har alle mot Bush? NÆVN en president som har gjort mer for norge enn han!!! Trenger bare ett navn..

Bush har gjort mye domt ja. (men mest mot sine egne landsmenn) ala jens stoltenberg i norge.. Bush sørget for at norge tjente GROFT på økt pris på rå olje.. men vi tapte de på børsen.. men at norge taper alt vi eier og har på børsen, har vel strengt talt ikke noe med Bush og gjøre? mer med dårlige politikkere og forvalgtere av pengene til norge..

Håper de sleppes løs... da kommer kansje noen til å savne Bush når verden raser full av selmord bombere og terrorister..

"Leeeeenge leve al qaida" synes jeg noen roper...

Nå er jeg så siiiinsykt lei alle som klager på alt Bush fikk til og ikke fikk til... jo han løyg kansje om noen små ting, eller store.. men han fikk kvittet seg med saddam, (INGEN SOM ER GLAD FOR DET??????)

Obama kommer til å være hatet han også... alle husker bare de negative tingene man gjør.. Spess under en evaluering..

Tro mæ æ veit.. Jobbe som kokk æ... gjør man en feil. sitt den i fler år.. bome man på nåkka så blir det møte næste dag.. og da blir det ikke trækt fram alle dagan med overtid, alle gangan man blir lenger for å sørg at kjøkkene har mest mulig tid på å forbred seg til neste selvskap. Finnes gode og dårlige sjefer. rimelig fornøyd med min gammle..

Når en er sjef for ett land så blir de minste problem så store at de kommer til og bli husket i evigtid.. Garanterer at Bush hadde folk som jobbet for ham og! Noen sa at "Jeg tror dette er lurest å gjøre" "mr. President", så hørte han på de..

Men tilbake til tråd tittel..

Som sakt, la de komme, vi har jo ikke nokk allerede...:)

Mercedes Benz E280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som hva?

Du har altså aldri hørt om New Deal?

Roosevelt var for USA anno 1930-45 det Obama håpes å være idag.

Første og siste President som ble valgt for mer enn 2 perioder.

Og hvilken president som har gjort mer for Norge enn Bush jr.?

Eisenhower, Kennedy, Carter, Reagan og Clinton f,eks..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider