bonden Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 hei alle sammen, jeg er ganske ny her på forumet så be gentle!! det jeg lurer på er at jeg skal begynne med styling på bilen min utpå nyåret, og jeg vurderer og sette på M3 sidespeil m/blink i crom utførelse! vil bare ha en second opinion om at blir det bra, da bilens farge er svart og dekoren er gul?? takk for hjelpen! bilen jeg eier er 2000 audi A4 1,8 og ikke quattro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 smaken er som baken...ræva...neida. jeg ville ikke gjort det da en bil fort ser rotete ut med detaljer i forskjellige farger. speil i samme fargen som bilen hadde nok blitt bedre.men du kan jo kjøpe de i chrome først og liker du dem ikke kan du jo bare lakkere de:) mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bonden Skrevet Desember 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Originally posted by kas smaken er som baken...ræva...neida. jeg ville ikke gjort det da en bil fort ser rotete ut med detaljer i forskjellige farger. speil i samme fargen som bilen hadde nok blitt bedre.men du kan jo kjøpe de i chrome først og liker du dem ikke kan du jo bare lakkere de:) mvh ok, det var jo et bra forslag. takk for hjelpen!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg