Gå til innhold

Corsa Nr 2 tok fyr å Ble Kondemnert =(

Ranger emnet

corsaforever

Anbefalte innlegg

Bilen Begynte å brenne ved batteriet etter en hump =P

Foto-0109-1.jpg

Foto-0110.jpg

IMG]http://i276.photobucket.com/albums/kk4/bridn/Foto-0111.jpg[/img]

Foto-0113.jpg

Årsaken var at batteriet ikke var fast,og da hadde det håppet opp i panseret og kortsluttet :P det hadde ikke jeg skjekket etter jeg kjøpte den, så Folk. SJEKK festet til batteriet deres ;) Heldigvis hadde jeg delt kasko på den og fikk dekket alt, men skaden var mere enn bilen verdi =(

Så No har jeg bare 1 World cup i gjenn =(

*07 Skoda Octavia RS

*99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jah vet helt åndsvakt hele greina, Det hadde ikke kostet meg mye å fikse det, men det som kostet va panseret, ellers er jo det bare deksler og nye ledninger. men men, fikk no mer enn jeg betalte for den, fikk 28,000 tusen, spurte om jeg kunne kjøpe bilen, men det va vist helt umuligt, den var det bare høggere som kan kjøpe, forbanna irriterende, men men e ikke mye jeg kan gjøre.

Taksmannen sa at skadene kom på rundt 30..

*07 Skoda Octavia RS

*99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta pengene og kjøp den bilen tilbake. Kan da umulig være store skadene.

Får ikke kjøpt bilen tilbake så lenge han ikke er autorisert bilopphugger eller kaross verksted.

Hadde han blitt påkjørt og bilen blitt kondemnert kunne han tatt penger og kjøpt igjen bilen.

Ved egen/kasko skade får du ikke kjøpe bilen tilbake.

Audi A4 TDI

Vectra B 1.8 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha,sånn det henger sammen. Begynte å lure her, for jeg fikk kjøpe tilbake førstebilen min når den ble kondemnert. Da ble jeg kjørt på bakfra... Men da stemmer det vel da, man får bare kjøpe bilen hvis det ikke er ens egen skyld.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider