corsaforever Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Bilen Begynte å brenne ved batteriet etter en hump =P IMG]http://i276.photobucket.com/albums/kk4/bridn/Foto-0111.jpg[/img] Årsaken var at batteriet ikke var fast,og da hadde det håppet opp i panseret og kortsluttet :P det hadde ikke jeg skjekket etter jeg kjøpte den, så Folk. SJEKK festet til batteriet deres ;) Heldigvis hadde jeg delt kasko på den og fikk dekket alt, men skaden var mere enn bilen verdi =( Så No har jeg bare 1 World cup i gjenn =( Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Kondemnert etter det lille der? Er vell ikke mye jobb å fikse det der, hva fikk du igjen for bilen da? Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
syrefisk Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 kondemnert for det der? Jeg vil ha besøk av takstmannen din. Siter Helvette jeg hater Bergen Gatebilklubb. trekke bolter hei hurra, hurra for boltetrekkern nedpå Aker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 jah vet helt åndsvakt hele greina, Det hadde ikke kostet meg mye å fikse det, men det som kostet va panseret, ellers er jo det bare deksler og nye ledninger. men men, fikk no mer enn jeg betalte for den, fikk 28,000 tusen, spurte om jeg kunne kjøpe bilen, men det va vist helt umuligt, den var det bare høggere som kan kjøpe, forbanna irriterende, men men e ikke mye jeg kan gjøre. Taksmannen sa at skadene kom på rundt 30.. Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 så bare gi beskjed om noen har en Corsa 1,6 til salg jeg trenger en :) Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Står en på finn eller autodb med liten bakskade til 10K Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Ta pengene og kjøp den bilen tilbake. Kan da umulig være store skadene. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Ta pengene og kjøp den bilen tilbake. Kan da umulig være store skadene. Får ikke kjøpt bilen tilbake så lenge han ikke er autorisert bilopphugger eller kaross verksted. Hadde han blitt påkjørt og bilen blitt kondemnert kunne han tatt penger og kjøpt igjen bilen. Ved egen/kasko skade får du ikke kjøpe bilen tilbake. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 det stemmer jah, men litt kjipt opplegg, hadde vert gode penger å tjent her liksom :) Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 aha,sånn det henger sammen. Begynte å lure her, for jeg fikk kjøpe tilbake førstebilen min når den ble kondemnert. Da ble jeg kjørt på bakfra... Men da stemmer det vel da, man får bare kjøpe bilen hvis det ikke er ens egen skyld. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 hehe faen så uflaks :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 jah jævli uflaks =P, men men, leter etter ny bil nå =) har no forsatt 1 i gjenn hehe :) Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Du får vente til den kommer på knoksen da, hvis den ikke er der allerede ? å prøve å få den igjen derfra ? :) hvis det er mulig ? 1.6l'rene er vel mer av den sjeldne varen så kjipt å miste en slik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 jah tro meg skal prøve alt for å få den tilbake, er ikke lett å få tak i en slik bil nå i dag :P Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 No har jeg funnet en ny Corsa 1,6 World cup, skal hente den i kristiansandt på lørdag, den har ikke gått mer enn 118.380Km så fikk jeg prutet den ned til 25.000 helt strøken, skal komme med bilder når jeg får den =) Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg