jonleo Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Tror jeg må skaffe meg en sånn til neste snøfall.. Tar vel unna det meste den tenker jeg ;) Siter Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phrenetic Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Sånn vi skulle hatt xD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Skal man først tenke stort, tenker man ikke medium :D Dette funker både mot snø og ugress :D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 det toget i den første tråden var drit rått, var en som mente det hadde 33000hk:) Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg