Gå til innhold

Post bilder av dere selv?

Ranger emnet

bjorke

Anbefalte innlegg

Originally posted by NoFear

Veldig lite jenter her da... Er det pga. at jentene her ser litt mannlige ut kanskje...?

eller det er ikke så mange jenter her, å de som er her kanskje ikke har så lyst til å legge ut bilder av seg til phsyco mo`foès som de gutta som er her!

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 187
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Manuell

eller det er ikke så mange jenter her, å de som er her kanskje ikke har så lyst til å legge ut bilder av seg til phsyco mo`foès som de gutta som er her!

hehe, neivell... Bra du har trua på gutta her...

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bilde av så mange jenter her nei. Kanskje de ikke tør å legge ut bilde av seg selv. Men om noen vil så kan jeg legge ut bilde av helene b. :D

Hvis du ikke vil ha lagt ut bilde av deg selv her helene b, så må du spandere nok øl til å holde meg gående HELE landstreffet i stavanger... HELE Devil

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoFear

hehe, neivell... Bra du har trua på gutta her...

Det er jo bare å se på innleggene ovenfor så er det ikke så rart at ikke alle gidder å legge ut bildene sine. Jeg hadde vel tenkt meg om to ganger med å legge ut bilde av meg selv på omtanke.no eller andre forum med tilsvarende overvekt av kvinnelige brukere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bullit

Oss? vi er da virkelige ikke en gjeng sosiale avvikere! *Raaaap, klø på pungen*

Er det galt å rape å klø seg på pungen også nå? Trodde det var derfor mannen var til.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr. Aerodeck

Ikke bilde av så mange jenter her nei. Kanskje de ikke tør å legge ut bilde av seg selv. Men om noen vil så kan jeg legge ut bilde av helene b. :D

Hvis du ikke vil ha lagt ut bilde av deg selv her helene b, så må du spandere nok øl til å holde meg gående HELE landstreffet i stavanger... HELE Devil

Trusler er ikke bra:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo trussler er bra det. Når man kan få trua til seg ting man vil ha så. I dette tilfellet: en hel haug med øl....

Kvinnfolk hadde vel vært fint det og, men det får jeg vel ikke trua til meg av deg helene.. :D

Men som sagt så sitter jeg på 2 eller 3 bilder av deg så det er bare å punge ut om du ikke vil ha bildet ditt slengt opp her...

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr. Aerodeck

Jo trussler er bra det. Når man kan få trua til seg ting man vil ha så. I dette tilfellet: en hel haug med øl....

Kvinnfolk hadde vel vært fint det og, men det får jeg vel ikke trua til meg av deg helene.. :D

Men som sagt så sitter jeg på 2 eller 3 bilder av deg så det er bare å punge ut om du ikke vil ha bildet ditt slengt opp her...

Hva venter du på?

- 2005 Audi 2.0TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke uten grunn at jentene ikke poster bilder..

Fortell meg om EI fin jente som har intersse for bil?...

Og da mener jeg ikke lubbne halvdrita fjortisser som sitter på med rånere fordi det er kuuuuuuuuuuuuult azz....

Nå prater jeg ei ONKLI fin KVINNE/DAME som har innteresse for bil....

Lykketil!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da flere fine damer her på forumet.

Jeg gleder meg til treffa framover, og håper ikke gutta her skremmer damene vekk fra treffa. Det er litt mansjovinistisk her og damer: Ta igjen! Vet flere av dere har bein i nesa.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider