Gå til innhold

Bygging (sveising) av bur i nærheten av Oslo

Ranger emnet

CareBear

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg trenger noen som kan bygge meg et bra veltebur for min Mazda RX-7 FD. Jeg bor sentralt i Oslo og ønsker derfor å bruke noen som bor i området.

Noen som har erfaringer og forslag? Jeg skal ha et custom sveiset bur, ikke skrudd bur. Skal brukes til drifting og kanskje annen motorsport.

Mazda RX-7 FD 1.3L 1993 (http://www.fdboy.com)

Land Rover Freelander 1.8L 2000

Solgt: Mazda RX-7 FD 1.3L 1992, Suzuki Swift 4x4 1.3L 2006, Honda Civic, Mazda 323F BA 1.5L 1996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset Kverna, har også fått tips om Joe Harry Linnerud og bildene på siden hans ser veldig bra ut.

Auto-Safe burde gjøre noe med websiden sine, ser ikke helt bra ut nå og bildene av bur er ikke betryggende (er bare 1 bil det er bilde av og er vel ikke ferdig?

Solgt: Mazda RX-7 FD 1.3L 1992, Suzuki Swift 4x4 1.3L 2006, Honda Civic, Mazda 323F BA 1.5L 1996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset Kverna, har også fått tips om Joe Harry Linnerud og bildene på siden hans ser veldig bra ut.

Auto-Safe burde gjøre noe med websiden sine, ser ikke helt bra ut nå og bildene av bur er ikke betryggende (er bare 1 bil det er bilde av og er vel ikke ferdig?

Autosafe kan sakene sine, og du kan blandt annet finne burene hans i bilene til Kenneth Moen m.fler. Hjemmesidene er desverre ikke veldig oppdaterte

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Autosafe kan sakene sine, og du kan blandt annet finne burene hans i bilene til Kenneth Moen m.fler. Hjemmesidene er desverre ikke veldig oppdaterte

Kjenner en annen som påstår at en kar har sveiset endel for Kenneth Moen...

Anyhow, jeg tørr ikke å gå til Autosafe pga. en tråd på Audi-forumet. Uansett hva som gikk galt her, så mister jeg tillitt til dem etter den flausa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en annen som påstår at en kar har sveiset endel for Kenneth Moen...

Anyhow, jeg tørr ikke å gå til Autosafe pga. en tråd på Audi-forumet. Uansett hva som gikk galt her, så mister jeg tillitt til dem etter den flausa...

Du kjenner en som kjenner en som sveiser litt for kenneth moen ?:hellothere:

Ja den tråden har jeg lest, og saken ordna seg til slutt, selv om det første der virkelig ikke er representativt for resten av arbeidet.

Men, skal ikke "tvinge" deg til å kjøpe bur der. Bare ett forslag :)

Kverna's Bildetråd

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde absolutt gått for Auto-Safe.

Kjenner til, og vet om enda flere som har brukt dem med godt resultat.

Har selv hatt dialog med de ang. sveising av bur til min E30 M3. Virker som de kan sakene sine ja :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har bilder av resultater da? Jeg har 2 andre aktuelle (han ene har gjort endel for Kenneth Moen) som jeg vurderer og det skader ikke å hente en pris hos Autosafe, men så langt har jeg ikke sett noen særlig med bilder av arbeidet dems, har nok av bilder av de 2 andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veeeeel. vil nå ikke helt si at AUTOSAFE bygde buret i bilene til kenneth!

det er nok einar som har gjort!

Einar holder til å fetsund/kjeller og har bygd bur i max kvalitet!

Autosafe ville jeg aldri levert fra meg noe til!

Bla. på bilen til brandmo også!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veeeeel. vil nå ikke helt si at AUTOSAFE bygde buret i bilene til kenneth!

det er nok einar som har gjort!

Einar holder til å fetsund/kjeller og har bygd bur i max kvalitet!

Autosafe ville jeg aldri levert fra meg noe til!

Bla. på bilen til brandmo også!

Ok godt mulig det er han du nevner som har gjort det, var bare innom ett par ganger når nyeste s15 til moen stod der og blei bygd opp, så tenkte at det var Jan som bygde buret.

Kverna's Bildetråd

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppklaring, det står mellom Einar og Joe Harry Linnerud. Einar skal ha litt mer, men han er nærmere meg... og Einar har en FD selv og har gjort Jan-Tore sin også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Hmm.. jeg vurderer Joe Harry Linnerud / Autosafe / og denne mystiske Einar selv.

Hvis han holder til i fetsund / kjeller er det jo 5min unna her jeg bor.

Hvordan kommer jeg i kontakt med han? Helst e-post adresse om noen har?

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...