Super-Ida Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 noen som veit ladetrykk på org. audi 5vt 150hk har montert trykkmåleren på slangen til avlastningsventilen er det dumt?? får 0,4 som høyeste trykk synes dette e litt lavt hva er eventuelt trykker på en som er trimmet?? Siter aktiv påsitter i lany's a3 1,8T *ler* nå med egen bil... 01 Polo 6N2 (om jeg har skjønt riktig?) TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 o.4 er vel org men tror det er 0.8 på de som er chipet. mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AimPoint Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 Chip 1.1. kommer ann på åssn chip det er da! orginalt er det vell 0.6 Siter Audi A4 1,8tq __________________________ x - Audi A4 1,8Turbo Avant x - Golf Mk1 1,8GTI x - Austin Mini 1275 GT Clubman x - Morris Mini 1000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 greit nok å koble seg på der, men beste er jo direkte fra innsuget, men det blir marginale forskjeller på ladetrykket, vakum kan bli litt forskjell Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AimPoint Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 Jeg kobla meg på innsuget, den som går ned til dump ventilen. men ble en merkelig lyd når jeg lada trykk, hele nåla og måleren rista, hm, merkelig det der, har en en liten teori men om det stemmer kan jeg ikke si. Kan det ha seg at uttake fra innsuget var for nært en av sugene til en sylinder??? så det blir vibrasjoner rundt det området? Siter Audi A4 1,8tq __________________________ x - Audi A4 1,8Turbo Avant x - Golf Mk1 1,8GTI x - Austin Mini 1275 GT Clubman x - Morris Mini 1000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super-Ida Skrevet Desember 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Originally posted by AimPoint men ble en merkelig lyd når jeg lada trykk, hele nåla og måleren rista, haahahahah samme her... var å byttet måleren , da jeg trodde det var noe galt med den... :D Siter aktiv påsitter i lany's a3 1,8T *ler* nå med egen bil... 01 Polo 6N2 (om jeg har skjønt riktig?) TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg