Gå til innhold

Teigland's Omega B stvTouchup. Stivere fjører uten senk'?

Ranger emnet

Teigland

Anbefalte innlegg

Da var Pipercross filter kit annkommet og jeg kan glede meg til å høre det på tirsdag.

Om noen er intresert så blir "to doo" lista på S.1 oppdatert fortløpende så andre og jeg selv kan få litt oversikt i en ellers forvirrende hverdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Angående bolter fra Omega A så kan du jo bare skru ut en og se ? er jo bare å se om dem er like lange og om gjengene er like (legge gjengene intil hverandre å se om dem ligger helt intil)

Corsa Tuner er Apex settene noe brukbare da ? Vurdere å få meg coilovers heller...

Noen som vet om Eibach sine coilovers er bra ? fikk visst en god pris på dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tipper dette er helt konge men tror jeg skal kjøre den med orginal høyde dette året da jeg skal mest fixe den opp og gjøre småendringer på den. skal jeg ha styling og senk på den skal jeg kunne ha ett orginal sett til vinteren til den og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi jeg vil ha bakeklaringa til parkeringa her, legges HELE tia opp nye brøytefonder forran innkjørselen vår(går buss forbi her) og når det gjelder stylinga så er det både bakkeklaring og så vil eg ikke ha stylinga borti snøfonder (jeg er 18 neste vinter, jeg kommer til å toutche noen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bare ikke investere i en senkesett komplett 4 nye fjører som senker maxx 30mm hvis du har lyst på så høy omega. Mye bedre og kjøre,. samt at stive fjærer slipper du vugge effekten og slå neddi ved litt høy fart. Og 1500kr så har du et flott senkesett. BARE min mening, lær av de som har eid bil lengre og har kjørt med orginal og uorginalt! bare min mening å Bent sin mening

EDIT. Kjørt med max senka coilovers med lepper og skjørt, går helt fint det,

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider