Arne_hjernedød Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Når jeg svinger da bilen ikke ruller så fort piper det, hva kommer dette av? noen har hatt samme problem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bonden Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 har du skiftet bremser i det siste? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne_hjernedød Skrevet Desember 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 nylig bytta men det er ikke når jeg bremser.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Originally posted by Arne_hjernedød Når jeg svinger da bilen ikke ruller så fort piper det, hva kommer dette av? noen har hatt samme problem? det er sånn på sierran min når jeg skal begynne å kjøre og svinger litt. vet ikke hva det er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne_hjernedød Skrevet Desember 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Ja det er noe dritt, ingen som kan ha anelse om hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 kanskje en liten fordel å skrive hva slags bil og modell det er...? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Originally posted by Arne_hjernedød Når jeg svinger da bilen ikke ruller så fort piper det, hva kommer dette av? noen har hatt samme problem? Hvis nicket er sant, så kan det være i holdet ditt...denne lyden er altså... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Originally posted by Qee Hvis nicket er sant, så kan det være i holdet ditt...denne lyden er altså... lol lol lol lol :D thumpsup :roll: hapyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne_hjernedød Skrevet Desember 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Hmm ja, det har jeg ikke tenkt på:D Det er en Audi S4 2,2tq 92 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Desember 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 bremseskjoldet ditt muligens:D:D Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne_hjernedød Skrevet Desember 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 hvordan da? hva er det som skjer siden det piper da? Hva må jeg gjøre for å mekke dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Desember 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 finn ut hvilken side det kommer fra. Ta av hjulet, og press bremseskjoldet ditt litt bakover. Skjønner? Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne_hjernedød Skrevet Desember 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 ja, det gjør jeg, kan jo prøve det å se om det hjelper! Men det kan jo være noe galt med servoen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4 Skrevet Desember 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 Har du servotronic på bilen...?(Slaveservo) Siter S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Desember 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 sikker på at calipperen ikke går tregt då? da kan pipe når du kjører sent og i svinger Du skrev at du hadde byttet de, men har du byttet calipperen og eller bare skiver og klosser Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg