Gå til innhold

Uten ferie neste år

Ranger emnet

Fresern

Anbefalte innlegg

Har pratet høyt og lavt om planer om min 106 S16, har gjort litt med den så klart, men jeg skal disponere ca 25,000kr av ferie-penga til den lille løva. Problemet går litt i det hva jeg skal gjøre med de...

Det jeg allerede har gjort:

Justérbare dempere foran og bak

senket foran og bak

Stabstag foran og bak

16" felger

K&N luftfilter og oljeåndingsfilter

OMP gr N eksos hele veien

Tatt ut bakseter og annet ubruklig

OMP 3-punkts belter

Momo ratt, pedaler, håndbrekk

Lakkert alle motordetaljer som er i plast

Pioneer enkel cd-spiller og nye høytalere i dørene

Øyelokk

Det jeg har lyst å gjøre:

(litt hemmelig)

Noen som har noe gode råd til meg? tar imot alt av forslag!

Takk

Tut og kjør!! Øl, nakne damer og bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Aazzy

Skal du ta av litt før du lakkerer, Victor, fjerner du Pug-merke foran og nøkkelhulla i dørene, og knappen til bakluka... Smekk inn scoop i panseret også... :D

hehe, ja, skikkelig moro hadde det vært, ser mye sorg i fremtiden men... vil nok beholde panseret helt tenker jeg, men noe galt må jeg jo gjøre... :) blir digg med ny lakk i alle fall.

Ja, også var det ikke meniga å sparke deg i ræva den lørdagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Fresern

hehe, ja, skikkelig moro hadde det vært, ser mye sorg i fremtiden men... vil nok beholde panseret helt tenker jeg, men noe galt må jeg jo gjøre... :) blir digg med ny lakk i alle fall.

Ja, også var det ikke meniga å sparke deg i ræva den lørdagen

Lider av det sparket enda.. hehehehe :D

Har du sett på sånn Kristal-lykter? Ikke helt Lexus, men en slags mellomting? Sånne lykter med hvitt på hadde gjort seg hvis du beholder en forholdsvis mørk farge på lakken... Alle har jo Lexus...

Sjekk http://www.french-power.com/Sitemapper/Musketier_106/Hamann_106/Leuchten_106/leuchten_106.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ja, men helt sikker på dette med kammer er jeg ikke. Vil koste meg ca 7.500,- plus en tur til Grimstad for gratis montering. Skal ned på be-4-you og chippe i alle fall sånn når det gjelder HK.

Skulle ha tatt bilder i går, men da var det jo såklart ikke mer strøm igjen... legger ut noen bilder når jeg får tid. Snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Da blei lommeboka litt mindre i dag, kjøpte meg to deilige sparco-stoler, en pro2000 og en evo. Blir verst i lille pug'en!

Får jo ikke lagt ut bilder her hvis jeg ikke legger opp en link til ei internettside der bildene ligger, litt ugreit men... har jo tatt nye bilder og greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider