Gå til innhold

Trenger ny frontfanger til S4 B5!!

Ranger emnet

Scoot

Anbefalte innlegg

Holdt på å kjøre på et rådyr i helga! Svingte unna så det gikk bra med rådyret.... Men fangeren gikk dundas! Forsikringselskapet sier at jeg får bonustap dersom jeg ikke hadde "direkte sammenstøt" med dyret! Hadde ikke mer enn 40 kmt heller. Neste gang skal jeg sikte midt på for å si det sånn!!!

Ihvertfall trenger jeg en ny frontfanger med lyktespylere. Noen som har en ide om hvor man kan få kjøpt dette litt billigere enn hos møller?? Der koster den 4500. Kanskje det er flere typer å velge mellom også. Må antagelig ha nye grøftelys også.

Er usikker på om jeg skal bruke forsikringen på dette. Ser ut som om det er bare fangeren som har gått, men det vet man jo aldri. Jeg har 6000 i egenandel å mister 30% bonus. :(

Jeg får vel sette den inn til takst... Det er vel gratis??

Fint om noen har no tips til hvordan dette blir billigst mulig...

Tips fra meg til deg! Kjør ikke unna dyret hvis det ikke er masse plass! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville nok droppa forsikringa, du mister jo litt bonus og du må betale 6000kr i egenandel. 4500kr er jo ikke så drøyt for en helt orginal fanger da, men er det med eller uten lakk?

Men var det bare fangeren det gikk utover? Ingenting bak ved motor? Radiator eller IC ellerno sånt? Jeg ville satt på orginal S4 fanger siden det faktisk er en S4:) Men er masse å velge imellom av uorginalt da, men mye må tilpasses da.

97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt

*91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant det. Det er jo ikke dyrt. Det er uten lakk, faktisk også uten innsatser i luftinntakene. Vet ikke om det er mer skader enda. Hvis det er det, så blir det forsikringsskade med leiebil og hele pakka. Må sette den på takst først.Blir nok orginal fanger ja:) Hadde nok gått for det uansett siden bilen er 100% orginal fra før. Men hadde vært moro å titte på litt forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider